Onko täällä ketään muuta keski-ikäistä, jota syöminen pyörittää? Ensimmäisen kerran olen laihduttanut parikymppisenä ja välillä on ollut aikoja jolloin en ole laihduttanut. Aika ajoin syöminen alkaa taas hallita ajatuksiani. Nyt ahdistaa, kun olen lihonut kaikki takaisin mitkä laihdutin vuosi sitten. Painoin vuosi sitten noin 74kg ja nyt vaaka lähestyy 90kg. Pituutta on 172cm. Tämä aiheuttaa suurta itseinhoa. Ensimmäinen ajatus herättyäni on ruoka. Yritänkö syödä tänään mahdollisimman kevyesti vaan alanko kenties Karpata yms. Välillä ajattelen, että lopetan laihduttamisen, koska se kuulema lihottaa. Tämä aiheuttaa taas suurta lihomisen pelkoa. Minulla on masennuslääke mistä ei ole apua. Se on vain lisänyt makean syöntiä.
Jatkuvat dieetit ja ahmiminen
5
191
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle olisi hyvänä herätyksenä ruoan pyörittämistä ihmisistä, katsoa Freeltä ohjelmia "hengenvaarallisesti lihava".
- Anonyymi
Jos masennuslääkkeestä ei ole apua niin sun pitää sanoa siitä jos sulla on hoitosuhde terveydenhuollossa.Ei niitä lääkkeitä tartte syyö jos niistä ei ole hyötyä.
- Anonyymi
Tuskin sellaista makeansyönnin estävää masennuslääkettäkään on.
- Anonyymi
Sun kannattaisi yrittää vain syödä terveellisesti ja liikkua noin kaksi tuntui päivässä (:
- Anonyymi
Keski-ikäinen täälläkin. Sairastuin vatsan alueen sairauteen, joka aiheutti kipua ja ruokahaluttomuutta. Paino laski ja laskee koko ajan, vaikka asioiden pitäisi olla nyt kunnossa. Syömättömyys jäi päälle, kun siihen on nuoruudesta niin hyvä harjoituspohja. Tuntuu, kuin saisin viime vuosien kaaoksen vihdoin hallintaan, kun saan tämän pullahtaneen painoni varsin nopeasti aisoihin. Ruokaa ajattelen tauotta, mutta ajatukseen liitän kivun. Miksi siis syödä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1764518Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562172
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811328
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117867