LED VALONAUHASTA PITKÄ PÄTKÄ JO HÄMÄRÄ MELKI PIMENÄ, AVENSIS
2016 1.8 - SIINÄPÄ SUURI SÄÄSTÖ KUN UUSITAAN KOKO VALOUMPIO HINTAA YLI 1000 EUROA JA TYÖT PÄÄLLE! TAKUU MENNYT JO UMPEEN. VOIHAN PRKL!
Led valot sammumassa
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Provo. Ledit joko toimii tai ei, mitään himmenemistä ei tapahdu.
- Anonyymi
Tapahtuu, jos virtalähde (draiveri) hajoaa. Ledit ovat sarjakytkennässä ja ihan pienellä virralla joku on melkein pimeä ja joku voi palaa vähän kirkkaammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuu, jos virtalähde (draiveri) hajoaa. Ledit ovat sarjakytkennässä ja ihan pienellä virralla joku on melkein pimeä ja joku voi palaa vähän kirkkaammin.
Jos virtalähde hajoaa,vaihdetaan se eikä koko umpiota.
Ja siinähän on 3 vuoden takuu,ja ledeillä on pitkä toiminta aika..eli ri sais vielä mennä..korvaavat kyllä.
Tietenki jos oot miljoonan ajanu ni sitte..
- Anonyymi
Halpis komponentit rulaa, Toyotan halpuutus on perseestä.
- Anonyymi
Me halpuutimme, te kärsitte.
T: tojot
- Anonyymi
Kumpi halvempi uusia, led vai xenon? Siis marmoritiskin toyota alkuperäisvaraosilla ja toyota haalaritöinä?
- Anonyymi
Ledvalojen korjaamisesta tulee vielä hyvä pisnis. Ei ole mitään rakettitiedettä mutta vaatii eri ledien ominaisuuksien tuntemuksen
- Anonyymi
Näitä erilaisia vikoja on uusissa Toyotissa enemmän kuin uusissa autoissa keskimäärin.
- Anonyymi
Toi alottajan led valo nauha on ne päivävalot.Ne on katsastusvaruste eli vaikka itse ajovalot toimiikin.Itsellä toisessa umpiossa on puolet ja se yläpuoli päivävalo kuollut.Takuuta 7 tkm vieöä jäljellä,huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144