Sen tähden en jaksa enkä välitä käydä istumassa missään seurakunnan kokouksessa tai "kerhossa".
Kun sinua ei ole pakanat rakastaneet, turha odottaa sitä uskoviltakaan. Tämä on niin nähty. Vai ovatko sitten feikkejä mukauskovia?
Jumala on Rakkaus, ihmisistä sitä ei löydy
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on vain yksi ero, ihmisiä näkee joka päivä, jumalaa ei koskaan. Ihmisten kanssa voi keskustella, seurustella, olla ystäviä, viettää aikaa monin tavoin, yritäpä tehdä tuo sama näkymättömän jumalasi kanssa, et onnistu siinä koskaan. Siinä näkymättömässä mielikuvitushahmossa ei ole mitään hyvää, täyttä roskaa koko touhu, jolla ei mitään arvoa. Koiran jätöskin näkyy ja on arvokkaampi.
- Anonyymi
Sinähän pilkkaat nyt Jumalaa ja se on pahin synti mitä ihminen voi tehdä. Kaiken muun voi saada anteeksi.
- Anonyymi
Itse olen huomannut koko elämäni aikana ihmisten häijyyden ja ilkeyden. Ei kelpuuteta joukkoon jos olet vähäänkään erinlainen. Uskovissakin sitä on aika paljon, ei kelpuuteta joukkoon. Monilla uskovilla on omat piirinsä ja ystävänsä. Jeesus ei opettanut et lahkoitukaa ja olkaa vaan keskenänne
Ihmisistä olen saanut tarpeekseni, Jeesusta en ole kumminkaan elämääni löytänyt. Tuntuu että Jeesus on vain tiettyjen ihmisten puolella. Miten sitten saada synnit anteeksi jos rukoilee ja mitään ei tapahdu odotanko turhaan..- Anonyymi
>> Jeesusta en ole kumminkaan elämääni löytänyt. Tuntuu että Jeesus on vain tiettyjen ihmisten puolella. Miten sitten saada synnit anteeksi jos rukoilee ja mitään ei tapahdu odotanko turhaan.. <<
Jos aidosti olet Jeesuksen puoleen kääntynyt, hän on kuullut rukouksesi. Sitä, joka hänen luoksensa tulee, hän ei hylkää, lupaa raamattu.
Kenties olet unohtanut yhteydenpitosi itse hänen suuntaansa ja hän on siksi hiljaa, eikä puutu elämääsi, jos kerran haluat itseksesi elellä, eikä sinulla koskaan ole mitään asiaa hänelle.
- Anonyymi
Jumalaa ei voi pilkata. Ihmiset pilkkaa toisiaan. Se ketä itseään ylentää yrittää alentaa jumalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027