Nyt loppuu tämä vikapesän kanssa taistelu olen kyllästynyt kaikki mikä voi hajota on hajonnut mutta nyt se loppuu vaihdan Passatin Camryyn.
Vaihdan Passatin Camryyn
13
62
Vastaukset
letko aiemmin ajellut Japanin tuotteilla?
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen olet tojoilla ajnut ikäsi ja luovuttanut elämässä. Nyt vaihdat Corollan uuteen Corollaan ja kaikki jatkuu entisellään.
- Anonyymi
Minä olen myyntipäällikkö ja ennen kurjaa Passatin vikapesää minulla oli BMW ja Audi eikä kekaan enää tule ne oli ihan hirveitä romuja aina rikki.
- Anonyymi
Harvinainen tapaus. Tiedän seuraavia vaihtajia:
Toyota - > Toyota
Vag->Vag
Toyota->muu merkki
Vag->muu kuin Toyota
Vag->Toyota en tiedä ihan yhtään.- Anonyymi
Aatteles; tiedän tällaisenkin:
Mercedes -> Toyota Corolla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mercedes -> Toyota CorollaRotunainen jätti ja sitä surressa baarista tarttui kännissä matkaan joku vielä enemmän känninen siiderivalas.
Tulee mieleen kun miettii miltä tuo tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mercedes -> Toyota CorollaSatuolento tai muija vei talon, rahat ja muksut.
- Anonyymi
Passatti täälläkin menossa vaihtoon.. alkaa riittää kun korjauksiin mennyt puolet auton hankintahinnasta. Onko camrystä tulossa farmaria?
- Anonyymi
Tavallinen tojotarina. Ei farmaria, ei dieseliä, ei nelivetoa, ei ladattavaa mallia. Vain kaksi mallia eli L-Listat sivussa ja GL-Galvanoidut Listat sivussa.
Kai noillakin joku pärjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen tojotarina. Ei farmaria, ei dieseliä, ei nelivetoa, ei ladattavaa mallia. Vain kaksi mallia eli L-Listat sivussa ja GL-Galvanoidut Listat sivussa.
Kai noillakin joku pärjää.No eipähän ole kellään erilaista Toyotaa. Prisman pihalla jokainen toisensa kopio. Vain väri vaihtuu.
Sinänsä ihmeellistä kun jokainen Toyota on toisensa kopio niin miten hintaa ei ole saatu painettua alemmas?
a) tuotanto tehotonta
b) asiakasta kustaan silmään ja kunnolla
Jopa Fiestasta saatu tehtyä jotain variaatiota. (sinänsä siinä vielä hieno moottori ja varmaankin luokkansa yksi paras ajettava)
Olen vaihtanut tämänpäiväisen löylytyksen jälkeen jo monet kalsarit. Sulkijalihas löystynyt.
- Anonyymi
Löytytyksen antamiseksi ÄO:n pitäisi olla isompi kuin kengännumero. Ei ole sun ominta aluetta.
- Anonyymi
Passatti kuskia pissitti, lahkeestahan se lirahti ja laatu auton tärveli. Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047