65v mies en saa orgasmia vaatii äärettömän kovan työn kohtuutonta tätä on jatkunut jo 10v. Naisilta loppuu yleensä kunto ja sitten syyttävät itseään ,että heissä vika . Ne jotka tietävät karttaa.
Väsyy jyystämiseen
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei pidä toteuttaa jyystämällä eli hankaamalla vanhanakaan. Vaan siinä pitää olla ajatus mukana, ja ajatella sellaista josta oikeasti kiihottuu. Jokaisella on tietyt fantasiat, jotka kiihottaa oikeasti.
- Anonyymi
Mitähän ne ajatukset voisi olla?
- Anonyymi
kyllähän se alkaa olla kauheeta jyystämistä ja täys tyhjä pää , ei oikein kiihota kauheesti mikään .
- Anonyymi
Kyllähän siihen välillä kyllästyy ,viimeks pari päivää sit vatkasin kovaa kullia ja välillä tuntu et lähellä on ,mut ei sit tullu kuiteskaa aattelin et paskat jätän myöhempään , no tällästä on ku ikää tulee ,oon vielä sua vanhempi.
- Anonyymi
Olisi kiva kokeilla kanssasi kun miehet yleensä tulee liian aikaisin..
Itse haluan melko paljon naintia ja sen takia ollut kimppaseksissä mukana.
Voittaisimmeko ehkä auttaa toisiamme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva kokeilla kanssasi kun miehet yleensä tulee liian aikaisin..
Itse haluan melko paljon naintia ja sen takia ollut kimppaseksissä mukana.
Voittaisimmeko ehkä auttaa toisiamme?Olishan se kiva kokeilla hiljaa hissun kissun sun kaa ei olis ainakaa mitään suoritus paineita , vaan pitkän aikaa , ai jai
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758