Pisteitä kertynyt rutosti ja mielessä kävi käyttää niitä korottamaan Economy-luokan lippu business-luokkaan.
Tarjouskampanja economu-luokassa New Yorkiin, menopaluu rapian 400€...ei huono. Sitten aloin etsiä, millä lennoilla olisi mahdollisuus korotukseen. Katsoin kaikki lennot ensi viikosta alkaen lokakuun puoliväliin..joku saattoi jäädä väliin - en löytänyt ensimmäistäkään.
Tein myös muutaman pistokokeen Losiin ja Chicagoon - sama juttu.
Onko joku todistettavasti onnistunut saamaan luokkakorotuksen Jenkkeihin? Jos on, niin milloin lento ollut ja milloin tasokorotus tehty??
Finnairin plus pisteillä korotus USA:an
9
1835
Vastaukset
- Anonyymi
Jos halutulla lennolla ei ole upgrade-paikkoja vapaana, niin voi soittaa Finnair Plussan asiakaspalveluun ja pyytää laittamaan upgraden jonotuslistalle. Pisteet veloitetaan heti, mutta ne palautetaan, jos lopulta ei paikkaa löydy. Ainakin Euroopan-lennoille olen aina onnistunut näin saamaan upgraden.
- Anonyymi
Kiitos!! Tuleehan täältä asiallisiakin vastauksia :)
- Anonyymi
Käytäntö on selvästi tiukentunut viime aikoina myös Euroopan-lennoilla. Ennen korotuksia sai tuosta vain, mutta nykyään joutuu lähes aina jonotuslistalle. Punaisia rukseja näkyy lennolla kuin lennolla, kun tarkistaa upgraden saatavuutta. Eli kuten edellä kehotettiin, niin jonoon vain. Toivottavasti onnistaa!
- Anonyymi
Totta. Mutta Finnair on tiukentanut myös jonokäytäntöjä - jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä.
- Anonyymi
Mulla on ihan vain peruskortti ja jonoon olen päässyt joka kerta. Korotuskin on loppujen lopuksi onnistunut useimmiten, mutta ei joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta Finnair on tiukentanut myös jonokäytäntöjä - jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä.
"jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä."
Tarkoittaa suomeksi mitä? - Anonyymi
Jonoihin ei välltämättä pääse, kuin korkeimmilla jäsenyystasoilla, eli Platinum tai Platinum Lumo. Tuota tiukennettiin muutama kuukausi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonoihin ei välltämättä pääse, kuin korkeimmilla jäsenyystasoilla, eli Platinum tai Platinum Lumo. Tuota tiukennettiin muutama kuukausi sitten.
Ja tieto jonojen tiukennuksista löytyy mistä?
- Anonyymi
Silverillä oon mannertenvälisen lennon upgrade jonossa toista kertaa kuukauden sisään. Eka jonotus tuotti tuloksen, tokaa tässä vielä jännitän. Toki ymmärrän että korkeamman tasokortin omaavat menevät jonossa mun edelle. Näin se kuuluukin olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988