Heiii.
Suoraan sanottuna pilasin asiakkaan tyvikasvun toistamiseen... ensimmäisellä kerralla ei ollu selkeää syytä ku pohdittiin toisen kampaajan kanssa sekä alan kouluttajan kanssa. Noo korjasin jo heti ja tyvestä tuli hyvä. No sama homma nyt mut tällä kertaa tyvi taitto aiva liian harmaaks vaikka tein niiku alamme kouluttaja oli sanonut... kun pohtisimme uudelleen. Tyven saan korjattua taas hyväksi kun asiakas tulee loppuviikosta.
Mutta mitä tuo asiakas miettii ja olenko huono? Tosin kehui lähtiessään tyveä hyvän väriseksi ja leikkauksen hyväksi. Vaikka olin jo siinä peilin kautta näyttäny ja kertonu että veti harmaaksi. Ja voin korjata jos siltä tuntuu. Niin hän varas 1.5 viikkoo myöhemmin ajan ja sai heti ekan vapaan ajan.
Luultavasti saan teiltä vastaukseksi että olen ammattitaidoton.
Itseäni on alkanut harmittamaan ja en tiedä enää mitää... oon vaa paska
Itsetunto maassa hiusten värjäyksen takia...
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole paska. Itselleni käynyt samoin olen siis asiakas ja saanut keltaisen ja harmaan pään. Joskus punapigmenttiä haastaa eikä yksikään ole onnistunut värjäämään omaa tyveäni heti vaaleaksi.
- Anonyymi
Kiva kuulla :D asiakas vaan alkaa kuulostaa tympääntyneeltä, ja hänen hiukset ol kouluttajanki mielestä haastavat. Ekal kerral jäi kellertäväksi ka nyt taitto hiuks liia viileeseen
- Anonyymi
Niin se joskus onnistuu vasta kokeilun ja erehdyksen kautta, minulla on moni kampaaja joutunut uusimaan värjäyksen juuri samoista syistä menee keltaiseksi tai liian harmaaksi. Ikävä kyllä kaikki ei vaan mene aina putkeen.bei maailma siihen kaadu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980