Olenkohan nössö,kun en omista yhtään tatuointia?
Mies 66v
Olenko ainoa?
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Et todellakaan. Meidän perheessä ei kenelläkään ole tatuointeja. Lapset ovat jo aikuisia ja onneksi niin fiksuja, etteivät ole ihoaan ja terveyttään pilanneet. Serkuistansa kahdella on tatskoja, mut he ovatkin koulutukseltaan vain lähihoitajia.
Ne on tällaista amisjengiä, joilla on tatskoja. Korkeammalle koulutetut tajuavat, että sellaisia värejä, joita tatuointia tehdessä käytetään ei ole alun perin tarkoitettukaan laitettavaksi ihoon ja siten imeytymään elimistöön. - Anonyymi
Olet varsin viisas kuten kaikki ne toiset jotka ei tärvele ihoaan moisilla väriklönteillä jotka ovat vielä niin hävyttömän rumiakin.
- Anonyymi
Olet nössö, kun vietät aikaasi ”muoti ja kauneus” alueella.
Joten et tarvitse tatuointia, se ei paranna sieluasi. - Anonyymi
Et ole nössö, miksi olisit?
Itse olen työskennellyt tatuointialalla kymmenisen vuotta, enkä ole koskaan nähnyt asiakseni arvostella ihmistä näiden tatuoimattomuuden tai tatuointien perusteella.- Anonyymi
Toki ihmisten arvioiminen tatuointien perusteella on tarpeetonta. Etkä voisikaan sanoa asiakkaallesi, että olet tyhmä ottaessasi tatuoinnin.
Pelottaako teitä tatuointialan työntekijöitä se, että voisitte joskus joutua vastuuseen asiakkaidenne terveyden pilaamisesta? Ja ylipäätään nukutteko yönne hyvin?
Toki tässä maailmassa on paljon ammatteja, joissa ihmisten terveyttä pilataan ja ajatellaan kylmästi, että vastuu on jokaisella itsellään. Silti itse en voisi repiä leipääni moisesta ammatista, vaikka varsin taiteellinen ihminen olenkin. Tekisin varmaan hyviä tatskoja. Pelkäisin pahaa karmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777