haen miestä joka panee minua peräreikään huolella nuolen kullisi toimunta kuntoon saat laskea lastin perään haluaisin tietää sen tunteen kun kullisi sykkeetä minun perässä kiimainen mies odottaa sinun kulliasi
anaalisexi
14
927
Vastaukset
- Anonyymi
ihanaa kun ANNAT SÖPÖÄSI, oon hulluna peppuusi
- Anonyymi
hei täällä mies odottaa kulliasi saat panna paljaltaan laskea varvin perääni haluan sen sykkeen tuntea sen jälkeen nuolen kullisi uusinta panoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei täällä mies odottaa kulliasi saat panna paljaltaan laskea varvin perääni haluan sen sykkeen tuntea sen jälkeen nuolen kullisi uusinta panoon
Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi tulihepo1@hotmail.com
- Anonyymi
ihanan KIIMAINEN olet, paljasta REIKÄSI, niin PANEN
- Anonyymi
Mistä päin oot ja minkä ikäinen
- Anonyymi
iällä ei ole tekemistä kunhan tulet paneen minua peräreikäni odottaa mies kiimassa tule riihimäkeen odotan sinua
- Anonyymi
tarpeeksi vanha olen riihimäeltä tule ja nauti kanssani saat laskea paljaltaan peräni odottaa sinua kiimainen mies odottaa
- Anonyymi
Täällä on kyllä muitakin tilauksia ihan tarpeeksi, ehkä huomenna iltapäivällä ,,,,
- Anonyymi
tule huommena iltapäivällä perä odottaa sinua ja ihanaa kulliasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule huommena iltapäivällä perä odottaa sinua ja ihanaa kulliasi
Saako pieraista samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako pieraista samalla
Kun tappi on perseessä, ei voi piereskellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tappi on perseessä, ei voi piereskellä.
Sinähän sen tiedät kun faijas tappi on sun perseessä.
- Anonyymi
Pidähän peräkammarin runkkaripoika turpas kiinni.Sulta ei tuu kun samaa toistoo ei mitään uutta juttuu.Jatka leikkejä isäs kaa ja pysy pois täältä.Ei sulla ole helppoo kun on tommonen saamaton uuvatti.Mees vaikka jojoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidähän peräkammarin runkkaripoika turpas kiinni.Sulta ei tuu kun samaa toistoo ei mitään uutta juttuu.Jatka leikkejä isäs kaa ja pysy pois täältä.Ei sulla ole helppoo kun on tommonen saamaton uuvatti.Mees vaikka jojoon.
Oohh uusavuton runkkari pelle veti kilarit oohh
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840