Miten he****sä saa maalipintaseinästä kakspuoliteipin irti iliman että jää jäläkiä? apua.
kakspuoliteipin irrotus seinästä?
10
25778
Vastaukset
- Arkkivaari
ensin liottaa teippiä puhdistetulla bensiinillä. Apteekista löytyy rasvattomin laatu - apteekin hintaan tietty ;). Jos seinä ei ole herkkä rasvaantumaan, ns savukkeensytytinbensiini käy oikein hyvin.
Tämä pätee useimpiin tarroihin yms. - samoin
kuin kontaktimuovi ja tarratkin.. Lämpöä kehiin, vaikka tukankuivaaja avuksi. Jos seinään jää liimaa, niin tärpätti, ksyleeni, bensa, tinneri, asetoni, sprii tms.. avuksi. Kaikkiin liukenee, mitä rajumpaa kamaa, sen helpommin.
- ; )
Suhauta hieman OFF:ia siis sitä hyttys karkoitetta ja anna vaikuttaa hetki.Sen jälkeen pukkaa vaikka lastalla.Ei tarvi itkua eikä hammasten kiristystä ja pintakaan ei kärsi.Toimii taatusti,olen itse kokeillut palapeilin irroituksessa.
- keino
Osta maaliliikkeestä tai rautakaupasta lakkabensiiniä, myös tärpätiksi sanottua maalien ohenteena ja pensselien pesussa käytettyä ainetta. Litra ei monta euroa maksa. Irroittaa kaikki tahmaiset tarrat, rasvatahrat jne. kuivalta maali- ja lakkapinnalta alustaa vahingoittamatta. Myös kumi ja muovit sietävät hyvin tämän aineen.
- kumittaja
Minä sain teipit irti pyyhekumilla jynssäämällä! Hiukan hidasta, mutta ei jää jälkiä. Liuotteet kun saattavat liuottaa maalin, jolloin seinä jää laikukkaaksi.
- hinkkaaja
En ole alkuperäinen kysyjä, mutta otin vinkistäsi vaarin ja hinkkasin halvalla koulukumilla vanhojen tarrojen jäljet pois jääkaapin ovesta ja näyttöpäätteen kehyksistä, joihin lapset oli joskus tarroja laittaneet. Tuli kuin uudet ja naarmuista ei tietoakaan. Loppupyyhintä normaaliin tapaan nihkeällä rätillä ja avot!
Kiitos Kumittajalle hyvästä neuvosta!
- Tuskastunut!!
Aivan loistava oli tuo pyyhekumi idea. Tarrat lähti kuin unelma. Mun mielestä erittäin nopea tapa, perus hinkkaamiseen verratuna. Kiitos!
- Auto konkari
Teippiliimojen/tahrojen poistoon on hyvä aine WD-40 tai joku muu CRC tuote.
- Anonyymi
Auto konkari kirjoitti:
Teippiliimojen/tahrojen poistoon on hyvä aine WD-40 tai joku muu CRC tuote.
Eli rasva, vaikka ruokaöljy.
- Anonyymi
Olkoonkin että aihe on jo ikivanha, rautakaupasta saa akkuporaan kiinnitettäviä pyyhekumilamelleja, jotka toimivat kuten pyyhekumi, mutta vähemmällä vaivalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738