mulla on joitain bannereita päällekkäin tarkoitus laittaa ja olen nyt tehnyt itse pari banneria, jotka uppasin omalle kotisivutilalle. kokeilin kotisivutilan omalla html-editorilla laittaa päällekkän, niin miten tai millä koodilla saisi bannereiden väliin väliä? etteivät ole yhtä ja samaa kaikki? yritin liikutella, mutta ei onnistu. taitaa toi kotisivutilan oma html-editori olla aika huono, olisiko mitään ilmaista ja helppokäyttöistä editoria?
bannerit ja niiden "erottelu"
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat päällekkäin sitä että ne ovat peräkkäin mutta selvästi toisistaan erillään, niin yksinkertaisin on lisätä ekan bannerin jälkeen
<br /><br />
ja sitten vasta toinen banneri. - Anonyymi
Ilmaista ja hyvää editoria ei ole olemassakaan. Tärkeä ominaisuus editorin valinnassa on se että kun tallennat sivusi niin voit määrittää sivusi näin:
Encoding = UTF-8 without BOM
Näin vältät jatkossa massiiviset ongelmat ja murheet oudoista merkeistä vaikkapa skandien (å/ä/ö) kohdissa.
Jos ajattelit rakentaa sivuja pitemmän aikaa, niin kannattaa panostaa ohjelmaan vaikka siitä vähän lisenssimaksua kertaluontoisesti maksamalla. Ongelmat vähenee, kirjoittaminen helpottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653