Siis tää ei ehkä oo kaikkein fiksuinta...

Anonyymi

Mut laitoin just kulmiin vaikuttaa liilaa kestoväriä, joka on tarkoitettu hiuksille. Siksi, koska oon kokeillu kulmakarvoille tarkoitettuu mut eihän se pysy ku hetken ja taas saa olla laittamassa. Ihan sama siis ostaako samalla rahalla oikein kunnon hiuksille tarkoitetun kestoväri purkin, kun värjää samalla etutukkansa tia koko tukkansa. Oon kerra sinisellä sävytteellä laittanu.: D
Oon siis 14v, joo... mut saahan mä meikattuu kulmat kulmakynällä, jos ei onnistu ja tulee ihan kamalat. Ja siis tää väri on ollu kulmis n. 10min, niin katon sit n. 5min pääst kiten on tarttunut.
Ps. Oon myös kokeilu mustaa kulmien omaa siis, koska mulla on tosi vaaleet ja muutenkin kaipaan uutta värii näihin, enkö tylsää mustaa jne.

6

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt sekotin vähä mustaa sävytettä, ja lisää pikkase violetttii hiisvärii ja annan toiset n. 10-15min vaikuttaa, ku liila ei oikee tarttunu hyvin.

• Anonyymi

En viitti mitää allergia testei tehä, koska camoon, ei kukaa jaksa sellasten kans pelata. Ja jos sä nyt oot epävarma uskallatko vai et, nii ölä sitten tee tai rohkaistu ja tee. Itse värjäsin ekan kerran vitosluokal, enkä säännöllisest värjää mut n. 1-2 krt 1-vuodessa.

#hiukset # värjäys #hiustenvärjäys

• Anonyymi

Mun siis kulmii alko pikkase poltella, eikä enne oo nii mitä se merkkaa vai tuntuuko teilläki? Laitoinkoha liikaa, ku tuntuu et laitoin kyl ihan kevyesti... noh, annan kuitenki ainaki 5min-7min olla sitte, nii otan pois.

• Anonyymi

Liikun demi.fi :ssä, ja mun nimimerkki siellä on ^_Siru_^ (ei oo mun oikee nimi nii älkää sanoko siit nyt mittää ja ruvetko valittaa) ja siis mä laitan sinne, ja teen sinne jossain kohtaa myphemmin keskustleun tästä. Ja laitan n. Klo 16.00 kuvan mun od:seen, nii menkäös it tsekkaa jos haluutte nähdä lopputuloksen. Kerron myös ehkä myöhemmin tänne, ja muistutan teitä.

• Anonyymi

Itseasiassa nyt voisin laittaa sinne kuvan.

• Anonyymi

Mä laitoin oma demiin kuvan, kun on aikaa täs nii menkää sinne kattoo jos haluutte. Sitten keskustelukin olen tehnyt, niin lukaskaa sekin.

Hyvää päivän jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe