Olisko näistä Kuopiossa katsomaan 18/5cm.
Naista katsomaan kuopio
16
119
Vastaukset
- Anonyymi
Käviskö jossain luonnossa, -18v
- Anonyymi
Missä tavataan?
- Anonyymi
Tekis mieli nähdä kun mälli lentää. Tyttö 15v, säännös mä.
- Anonyymi
Käviskö mies 16v, saanko myös imut?
- Anonyymi
Sopisiko vanhemman miehen imut kumilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
40v
- Anonyymi
Mies haluaisi katsella kun runkkaat luonnossa, käviskö vasarakatu matkus, tänään klo 12.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies haluaisi katsella kun runkkaat luonnossa, käviskö vasarakatu matkus, tänään klo 12.
Oisko katselijaa miehelle?
Anonyymi kirjoitti:
40v
Löytyykö Leppävirta-Varkaus akselilta naista kattomaan?voit olla varattu kuten minäkin olen.
- Anonyymi
Haluaisin katsoa, kik bikalu
- Anonyymi
Mäkin haluaisin jonkun naisen runkkuseuraks, kik isokalu35
Täällä kanssa naista vailla katselemaan, ehkä myös osallistumaan, keski-suomen seutu, oon 28b 182cm 80kg muna on 17cm ja melko paksu, liikun autolla.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830