Olisko näistä Kuopiossa katsomaan 18/5cm.
Naista katsomaan kuopio
16
110
Vastaukset
- Anonyymi
Käviskö jossain luonnossa, -18v
- Anonyymi
Missä tavataan?
- Anonyymi
Tekis mieli nähdä kun mälli lentää. Tyttö 15v, säännös mä.
- Anonyymi
Käviskö mies 16v, saanko myös imut?
- Anonyymi
Sopisiko vanhemman miehen imut kumilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy minkä ikäinen
40v
- Anonyymi
Mies haluaisi katsella kun runkkaat luonnossa, käviskö vasarakatu matkus, tänään klo 12.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies haluaisi katsella kun runkkaat luonnossa, käviskö vasarakatu matkus, tänään klo 12.
Oisko katselijaa miehelle?
Anonyymi kirjoitti:
40v
Löytyykö Leppävirta-Varkaus akselilta naista kattomaan?voit olla varattu kuten minäkin olen.
- Anonyymi
Haluaisin katsoa, kik bikalu
- Anonyymi
Mäkin haluaisin jonkun naisen runkkuseuraks, kik isokalu35
Täällä kanssa naista vailla katselemaan, ehkä myös osallistumaan, keski-suomen seutu, oon 28b 182cm 80kg muna on 17cm ja melko paksu, liikun autolla.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144