Kiinnostaisko 18v
Anonyymisti suuhun kuopio/luonto
11
87
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko itse suihinoton vai imeä? Missä ja aika?
- Anonyymi
18-5cm kirjoitti:
Molemmin, minkä ikäinen olet.? Paikka sovitaan myöhemmin.
32v ja itse liikun autolla.
Anonyymi kirjoitti:
32v ja itse liikun autolla.
Ajattelin kylläkin 18v vastausta itse olen 60v, ehkä vähän harhaan johtava. Ok.
- Anonyymi
Mulla olis 17/3cm 16v haluaisin imettää, missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olis 17/3cm 16v haluaisin imettää, missä?
Matkus Juustoportti glory hole isossa vessassa, voi imee ja imettää avonainen salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkus Juustoportti glory hole isossa vessassa, voi imee ja imettää avonainen salaa.
Pitää käydä viiknloppuna, tai koulun jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää käydä viiknloppuna, tai koulun jälkeen?
Millo tuut Matkuksen? La tai su klo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millo tuut Matkuksen? La tai su klo?
Su klo 13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Su klo 13
Ok, tuu sitten su klo 13. Minä tuun varmasti, en oo feikki.
- Anonyymi
Siis vana 5-tie. Metsäkoulun jälkeen..
Pimpat nuoltaviksi munat imuun.. Olli 65v käytössä. musta auto terve siisti mies.
Joko olen asunto autolla tai Mb .llä
Olen kessulla ulkona kysy Ollia.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164