Oli maukas paketti. Laadukas, ja hyvin varusteltu auto. Suosittelen.
Pääsin koeajamaan uuden suzukin
9
92
Vastaukset
- Anonyymi
youtubesta löytyy näpsiä videoita uudesta mallista ja myös vanhemmista
- Anonyymi
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHMYritin samaa kaksikertaa kalliimmalla saksalaisellani, ja sinne jolhoon jäi. Piti hinaamalla vetää maihin.....
Saksalainen paras kaikessa.
- Anonyymi
Mikä uusi susuki? Nehän ovat kaikki hieman vanhahtavia pikkuautoja.
- Anonyymi
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
Okay.....
- Anonyymi
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
Ei ei! Älä missään tapauksessa lopeta!!.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707