oon laiha, enkä löydä ittelleni mistään sopivii farkkuja..... jotka ois kireet ja tarpeeks pitkät...... et voiks joku ehdottaa jotain liikettä jos myytäis laihoille farkkuja......? en oo kyl mikään anorektikko mut kuitenki sillee sopivan laiha....... ettei mitää anorektikko liikkeitä......
mistä farkkuja?
9
1874
Vastaukset
- zip
Zip.
- Mindy**
Juu Zip on se avain sana. Ennen ostin farkkuni aina sieltä, mut oon lihonu pari kiloa, ja sen kaupan housut ei enää mulle mee. Seppälästä oon löytänyt kans aika kapeita.
- clade
Mistä näitä farkkuja saa?
- Danzku
mikset käytä vyötä housuissa että pysyy jalassa?
ku sitten voisit ostaa normaaleita farkkuja.. - mie!
Micmacissä ainakin on aika kireitä ja monen kokoisia farkkuja :D
- tyttövaan..
itselläni sama ongelma. zipin housut ovat surkeita. saumat menee vinoon pestessä, ja yleensä zipin farkut "kuluvat" liian nopeasti. :/ micmacin housut ovat ainakin itselleni liian korkeavyötäröisiä. en löydä mistään sopivia housuja.
- hhhhhf
tyttövaan.. kirjoitti:
itselläni sama ongelma. zipin housut ovat surkeita. saumat menee vinoon pestessä, ja yleensä zipin farkut "kuluvat" liian nopeasti. :/ micmacin housut ovat ainakin itselleni liian korkeavyötäröisiä. en löydä mistään sopivia housuja.
malminkartanon kirppikseltä :D eli kirppiksilt löytyy...aeeevan mielettömän mageet.matalavyötärö,kireet pepusta ja muuallt,mut aika pitkät ja leveelahkeiset..unelmapökät.jo kolmet sielt ostettu... tummia,ja vaaleita :D
- no jo on
farkkuja myydään liiaksi asti jokaikisissä lumppukaupoissa ja halpahalleissa. kaikkia kokoja
mikä tässä on niin vaikeaa?
farkut ovat maailman tylsimmät ja arkisimmat vaatteet joita ei valitettavasti voi välttyä näkemästä... niin paljon niitä pursuaa joka paikassa =( todella tylsää. - jeanne
mulla kans sama ongelma,kunnes törmäsin jim&jill liikkeessä stockerin farkkuihin.ovat tosi pieni kokoisia ja hyvän mallisia.kokeile!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757