Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin rakot@suomi24.fi odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis
Etsin naista Lahden seudulta!
11
1639
Vastaukset
- Anonyymi
Maksatko jos tulen....
- Anonyymi
Paljonko haluat jos tulet kylään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko haluat jos tulet kylään?
150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle
Anonyymi kirjoitti:
150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle
Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla
- Anonyymi
Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis
- Anonyymi
Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.
- Anonyymi
Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut rakot@suomi24.fi. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....
- Anonyymi
Missä olisi tälläinen nainen joka haluaisi. Oma vaimoni ei välitä sexistä.
- Anonyymi
Mistäs nainen 58 on kotoisin. Laita viestii jutellaan.
- Anonyymi
Moi. Täällä 50v luotettava mies lahesta,saat mitä haluut😉
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061