Näyttämötaistelu on lavalla ja kameran edessä tapahtuvaa väkivallalta näyttävää toimintaa, joka toteutetaan turvallisesti. Harjoitteluun sisältyy kuunteluharjotteita ja oikeanlaisen voiman käyttöä sillä tarkoituksena ei ole koskaan satuttaa ketään. Näyttämötaistelussa harjoitellaan mm. miten luodaan illuusio lyönneistä, potkuista, kaadoista ja heitoista. Näyttämötaistelukurssit ja koulutukset antavat valmiudet osallistujille niin että he voivat tulevaisuudessa luoda myös itse taisteluita niin että tekijät ovat turvassa. Näyttämötaistelu on yleensä enemmän pariakrobatiaa tai tanssia kuin itse kamppailua ja siksi sopiikin kaikille joita kiinnostaa vaikuttavalta näyttävä liike.
Näyttämötaistelu
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt teatterikurssilla näyttämötaistelun alkeet aikoinaan ja kivaa oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777