Eipä ole ihme, jos nykyisinnuoret miettii kaksi kertaa uskaltaako nyky-yhteiskuntaan tehdä lapsia, joiden vähyydestä valtiovaltakin on huolissaan. Rajoituksia ja määräyksiä satelee milloin EU sta tai kotimaan päättäjiltä, jotka vaikeuttavat ja kallistavat päivittäistä elämänmenoa. Työpaikat myös matalapalkkaaloilla on kasautumassa suuriin kaupunkeihin, joissa asuminen on niin kallista, että palkasta asumismenojen jälkeen ei jää paljon mitään käteen. Maaseudulla asumiseen on myös puututtu esimerkiksi naurettavalla paskalailla, ja asumista on hankaloitettu palveluliikenteen lopettamisella. Onnistuessaan saamaan jokinmoisen kulkupelin asioiden hoitamista varten, niin verottaja on kimpussa kaikenmoisella saasteveroilla, kun on niin vanha auto. Harvoilla on varaa ostaa maaseudulla käyttökevotonta sähköautoa.
Kansalaisten kyykyttäminen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä muistlisin, jotta kun keittää liian pitkää puurua, niin se menöö kuivaksi. Sama kiljun kansa että liian pitkää ei piä käyttää van juuva vähän keskentekosena. Silloin on maku makeimmillaan ja ei ummeta. Vaan ripuli lentää perseestä kaarella. Se on mahtava tunne ja ennen kaikkea mahtava näky.
Kun työkaverini ikääntyi
eikä seksi ja viinanjuonti oikein sujunut, niin hän totesi, että on se huonoa, kun ainoa nautinto on ulostaminen- Anonyymi
PekkaPeitsi kirjoitti:
Kun työkaverini ikääntyi
eikä seksi ja viinanjuonti oikein sujunut, niin hän totesi, että on se huonoa, kun ainoa nautinto on ulostaminenItse olen myös jo jonkin verran ikääntynyt ja vielä joidenkin työkaverikin.
On sitä ikääntyneilläkin niitä onnen hetkiä ja nautintoja. Jotkut vaan unohtavat ne vanhetessaan ja ne alkavat tuntua itsestäänselvyyksiltä.
- Anonyymi
Minäkin pääsin lähemmä keskustaa asumaan ja kun pyörä varastoa ei ole koko talossa eikä asunnossa saa pyörää säilyttää niin linja-auto on tämän ihmisen ainut matkustuskeino ja omat jalat, joista tulee kävelyllä lihaksikkaat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059