Halpa hankkiessa mutta kallis remontoidessa. 460 euron myllyyn maksaa sähkön emolevy 195 euroa!
Timco merkki kannattaa kiertää kaukaa..
Kiinan aggregaatit
13
398
Vastaukset
- Anonyymi
Joo näille ei kannata laskea viittä vuotta pidempää ikää sen verran heiveröistä teknologiaa näyttää olevan
- Anonyymi
Voihan sillä aina aktivointi aloituksia rustata ellei muuta käyttö keksi. Tosin voi niitä aloituksia rustata kokonaan ilman timcoakin.
- Anonyymi
Aktivointialoitukset ovat ahdistaneet jo kuusi vuotta sitten. Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktivointialoitukset ovat ahdistaneet jo kuusi vuotta sitten. Mielenkiintoista.
Hyvä nosto!
- Anonyymi
Mistä ylipäänsä on löytynyt varaosia - yleensä näiden varaosat=toisesta käytetystä purettu osat
- Anonyymi
Mikähän tämän Timco:n valmistajatehdas mahtaa olla Kiinassa? Saattaisi löytyä osia jos tuo tieto löytyisi... Timco lienee vain Suomen maahantuonti merkki
- Anonyymi
Itse kierrän kaukaa kaikki timcon nimeä kantavat laitteet ja sivusta seuranneena timcon klapikoneella klapien tekoa, niin kirveellä ja sahalla saa paljon enemmän aikaiseksi samassa ajassa.
- Anonyymi
Tämä ketju esittelee älyköiden kommentointia vuodesta 2019 alkaen..
- Anonyymi
Joku saisi esitellä sähkön emolevyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saisi esitellä sähkön emolevyä.
Osta kiinan aggregaatti ja esittele kaikille. Ole se joku.
- Anonyymi
Hyvä että tuli eloa tähänkin emolevyyn.
- Anonyymi
Hyvä! Olemme nyt kaikki jännän äärellä ja odottelemme esitelmääsi, kun sait vihdoin eloa emolevyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Olemme nyt kaikki jännän äärellä ja odottelemme esitelmääsi, kun sait vihdoin eloa emolevyysi.
Emolevystä on moneksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707