Ensi talvena ei ole pakko asentaa autoonsa talvirenkaita kerrottiin uutisissa, vaan saa oman harkintansa mukaan joko vaihtaa renkaat, tai ei. Kuinkahan mahtaa joku uusavuton pärjätä tien päällä, kun lähtee pitemmälle reissulle kelin salliessa vaikka tammikuussa kesärenkailla ja säätila muuttuu lumipyryksi. Tuleeko tästä autoilijasta tien päälle surmanajaja ja toisille tielläliikkujalle suuri vaara, kun yrittää selvitä kesärenkaillaan jotenkin perille. Taas uusi susilaki, osataankohan enää muita tehdäkään Arkaadianmäellä siellä suolattujen ja sulien teiden äärellä.
Talvirengaspakko poistuu
4
<50
Vastaukset
Olen vuosikymmeniä ajanut kesärenkailla talvella laillisesti ilman pienintäkään vauriota. Se on kuskista kiinni. Miten niin laillisesti? Tämä autoni on museorekisterissä.
- Anonyymi
Onhan niitä kesärenkaita M S merkinnöillä, joilla ei tee talvella oikeasti mitään.
Tuulilasin talvirengastestissä todettiin juuri Sailun nastarenkaiden olevan kuin kesärenkaat ja samanlaista kumia... Testivoittajat taas olivat kovin nopeasti kuluvat.
- Anonyymi
jotkut kun käypi liikenneylpyröissä kakkimassa. kun rinnakkain ajaa nissanilla ylpyrässä niin menee nissanin pyörät kakkaan. ei muuten livetä kakkasilla pyörillä ajellessa koko talvena. kun nissanilla ylpyrässä ohittelee sumutusvalot ja vakonopeussuristin päällä
- Anonyymi
Jokainen järkevä auton käyttäjä tietää, että Suomessa on sellaisia kelejä talvella, että kesärenkailla ei ole mitään asiaa tienpäälle ja kun katsoo Suomen surkein kuski ohjelmaa, niin kaikkia ei pitäisi laskea auton rattiin ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059