Hyvä autokorjaamo

Anonyymi

Tällä palstalla kyseltiin kerran hyvää autokorjaamoa ja minun mielestäni se on autokorjaamo O Kärnä Elimäentie 2519, 47200 Elimäki. Puhelin 04458122. Tällä korjaamolla on hinta ja laatusuhde kohdillaan. Olen käynyt monessa muussakin korjaamossa kuten Laakkosella Porvoossa ja Auto Sunilla Kouvolassa sekä Gröndahl:illa Loviisassa. Vein auton huoltoon Gröndahl:ille toimivana ja sain sen takaisin viallisena, jakopään hihnan vaihto aiheutti käyntiongelmia. Laakkosella raidetangonpään vaihto on yli kolmekertaa kalliinpi kuin O Kärnällä. Auto Sunille voi jatkaa matkaa jos Kärnällä ei ole aikaa.

13

1983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei koskaan voi suositella hyvää autokorjaamoa. On monta tekijää, tärkein, miten vanha auto? Minkä merkkinen ja valmistusmaa? Mikä siinä on vikana? Mitä sille pitää tehdä?
      Toyota= Porvoon autotarvike. Volvo= Paavilainen. Lada= Penax. Tötteröbiili= Ramin hitsaus ja huolto. Korjaus saa kestää vuoden, ja silti ei valmis = Granmark.

• Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.

• pekka.wallenpw kirjoitti:

Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.

Anteeksi, olen pahoillani. Kuuluu Autonomi ketjuun eikä Autoasi ketjuun.

• Anonyymi

Maaz garage Koskenkylä ,aina korjausarvio pitänyt kutinsa ja auto joka kerta päivässä valmis.

• Anonyymi

okey,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

Päivitys tähän ketjuun, mihin auto huoltoon?

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt että PG-Speed kiislomissa on edullinen ja vapaita aikoja löytyy.

• Anonyymi

Pori jazzin

• Anonyymi

Miksi ihmeessä joku kysyy neuvoa Suomi24 ja vielä luottaa vastauksiin? Ei jumalauta! ;)

• Anonyymi

JUNTTIEN PALSTA ,,

• Anonyymi

Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.

Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.

Kysymys oli sarkasmia ja vastauksesi täysin tarkka ja oikea kuvaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      178
      4638
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1170
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe