No tuskin Antin kuolemasta mitään hämärää löytyy, ihmiset vain saavat pahoja sairaskohtaukisia ja kuolevat pois, politikotkin! Mutta siinä onkin jo paljonkin hämärää, kun persujen ammatti vihaaja ei syytä persuja täällä, Rantakankaan kuolemasta! Ainakaan minä en ole vielä sellaista raapistusta nähnyt!
Late Lapista.
RANTAKANGAAN LÄHDÖSSÄ JOTAKIN HÄMÄRÄÄ !
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös täällä vielä eilen ollut ketju, jossa aloittaja syytti persuja Rantakankaan salamurhasta? Missäs itse olit?
- Anonyymi
Kummallista oli mun mielestä se, kun eduskunta-avustajansa sanoi, että miestä odoteltiin torstain istuntoon, mutta vasta perjantaina joku kävi asunnolla tarkastamassa, oliko kaikki kunnossa. Lieneekö samanlaisia poissaoloja ollut siis ennenkin.
"persujen ammatti vihaaja"... Kukakohan, mikäköhän se sellainen on?
No, ainakin persuissa on puolueista eniten rikoksiin syyllistyneitä, joten eiköhän ole luonnollista, että rehelliset ihmiset heitä vihaavat?
Sinäkin puolustelet filunginpelaajia, joten ammattirosvo olet itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275