Moi. Olemme avopari N42 ja M49 Helsingistä. Mukavia ja huumorintajuisia. Tykkäämme seksistä kovasti ja parhaita kokemuksia on ollut, kun saimme naispuolisen ystäväni mukaan saunomaan ja leikkimään. Nautin valtavasti kun saan katsoa miestäni toisen kanssa ja toki myös nautin itse naisen kosketuksesta. Tämä ystäväni ei kuitenkaan voinut jatkaa leikkiä enempää omasta elämäntilanteestaan johtuen. Nyt pohdimmekin mistä löytöisimme kivan naisen seuraksemme. Iällä tai ulkonäöllä ei ole merkitystä, kemia ja samansuuntaisen halut merkitsevät.. Baareista on hankala etsiä..
Naista Mukavan parin seuraksi
16
93
Vastaukset
- Anonyymi
Nauti ja hanki tauti löytyy silliviivaa hiivaviivaa visvaviivaa hilloviivaa kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä saa kaupan päälle mitä laitetaan
- Anonyymi
Suvi18 kirjoitti:
Olen 18v nainen Järvenpäästä ja voisin tulla leikkimään kanssanne.
Painu kotias kasvamaan tissiposki
Suvi18 kirjoitti:
Olen 18v nainen Järvenpäästä ja voisin tulla leikkimään kanssanne.
Meitäkin kiinnostaa, n 27 m 28
Voin tulla kutemaan suuhusi
Täällä olis Hyvinkäältä 33 vuotias nainen joka haluaisi kokeilla Kimppa kivaa.
- Anonyymi
Vaihda kättä ni siinä on sulle kimppaa. Tai vemputa kummallakin.
- Anonyymi
Fkovapano kirjoitti:
Puhutte paska, olkaa kohteliait
No jo oli anonyymillä ilmoitusluonteinen kommentti!
Fkovapano kirjoitti:
Miten voin laitta yv sulle?
Löytyy treffipuolella samalla nikillä profiili tai sitten snäppi
Laittakaa viestiä mulle treffiprofiilii. Sama nimimerkki... Halun nimen omaan ryhmää ja missä on nainen ja mies....
- Anonyymi
N50 kiinnostunut parin tai toisen naisen seurasta 02 alueella
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva silliviiva rusina
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164