Moi. Olemme avopari N42 ja M49 Helsingistä. Mukavia ja huumorintajuisia. Tykkäämme seksistä kovasti ja parhaita kokemuksia on ollut, kun saimme naispuolisen ystäväni mukaan saunomaan ja leikkimään. Nautin valtavasti kun saan katsoa miestäni toisen kanssa ja toki myös nautin itse naisen kosketuksesta. Tämä ystäväni ei kuitenkaan voinut jatkaa leikkiä enempää omasta elämäntilanteestaan johtuen. Nyt pohdimmekin mistä löytöisimme kivan naisen seuraksemme. Iällä tai ulkonäöllä ei ole merkitystä, kemia ja samansuuntaisen halut merkitsevät.. Baareista on hankala etsiä..
Naista Mukavan parin seuraksi
16
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nauti ja hanki tauti löytyy silliviivaa hiivaviivaa visvaviivaa hilloviivaa kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä saa kaupan päälle mitä laitetaan
- Anonyymi
Suvi18 kirjoitti:
Olen 18v nainen Järvenpäästä ja voisin tulla leikkimään kanssanne.
Painu kotias kasvamaan tissiposki
Suvi18 kirjoitti:
Olen 18v nainen Järvenpäästä ja voisin tulla leikkimään kanssanne.
Meitäkin kiinnostaa, n 27 m 28
Voin tulla kutemaan suuhusi
Täällä olis Hyvinkäältä 33 vuotias nainen joka haluaisi kokeilla Kimppa kivaa.
- Anonyymi
Vaihda kättä ni siinä on sulle kimppaa. Tai vemputa kummallakin.
- Anonyymi
Fkovapano kirjoitti:
Puhutte paska, olkaa kohteliait
No jo oli anonyymillä ilmoitusluonteinen kommentti!
Fkovapano kirjoitti:
Miten voin laitta yv sulle?
Löytyy treffipuolella samalla nikillä profiili tai sitten snäppi
Laittakaa viestiä mulle treffiprofiilii. Sama nimimerkki... Halun nimen omaan ryhmää ja missä on nainen ja mies....
- Anonyymi
N50 kiinnostunut parin tai toisen naisen seurasta 02 alueella
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva silliviiva rusina
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997