Pitää oikein kehua kun kerrankin saa asua oikein rauhallisessa kerrostalossa.
Naapureista ei kuulu yhtään mitään, ei koiria haukkumassa eikä muutakaan meteliä.
Melkein kuin asuisi yksin koko talossa.
Kerran näinkin päin.
Hiljainen kerrostalo
3
201
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut! Tämäkin talo oli hiljainen ja tosi rauhallinen kunnes hallitukseen valittiin täysin asioista pihalla oleva kolmikko, joka suorastaan kannustaa ihmisiä tuottamaan ns. "normaalin elämisen ääniä" eli koirien räksytystä, riekkumista, kolistelua ym. Meidän yläpuolella asuvaan eukkoon tuo kannustus on tuottanut tulosta, ja siellä melutaan niin että ei edes halppis vastamelukuulokkeet auta, vaan mm. pienen räksyn räkötys tulee läpi, ja jynttäävät lattiaa, kolistelevat ja riekkuvat.
Miten joku voikin olla noin meluisa, ja itsekäs kun tämä akka. Erityisen vittumaista on kun se lepertelee sille räksyttäjä koiralle oikein kimakalla äänellä.....
Sitten tässä mennään vielä tällaista noidankehää läpi: yläkerran seinänaapurin lapsia ei kielletä, vaan niiden annetaan juosta ja tömistää lattiaa -> minun seinänaapurin räköttäjä piski provosoituu tästä ja alkaa räköttää (mäyräkoira, voitte vain kuvitella miten läpitunkevaa haukkua) --> tästä provosoituu taas tämän alussa mainitun meluavan akan pölyhuiska-räksy meikäläisen yläkerta-asunnossa räksyttämään.
Hommasin tällä viikolla kalliit ja hyvin toimivat sonyn vastamelukuulokkeet, nyt pärjään jo aika hyvin, mutta on tämä vittumaiseksi mennyt kun omassa asunnossaan joutuu jatkuvasti pitämään kuulokkeita..... vaikka tykkäänkin musiikista.
Vituttaa, miten itsekästä porukka voi olla kerrostalossa. Itse koitan ja olen aina koittanut ottaa muut huomioon, kuljen porraskäytävässä hiljaa, pidän telkkarin pienellä volyymilla, en hakkaa kantapäillä lattiaa, ja asunnossa on mattoja, kuten ennen vanhaan kaikilla ihmisillä. Nyky-taudinkuvaan kuuluu, että nuorempien ihmisten asunnoissa ei edes ole mattoja lattialla vaimentamassa kantapää jynttäystä.- Anonyymi
Tee kuten minä, hommaat kukon kiekumaan sinne asuntoosi. Tai, youtubessa oli "3-kertainen karman laki" laitteen asuntoonsa asentanut tyyppi, eli jos se rakki haukkuu kerran, sun laitteista tulee sama haukku 3- kertaisena. Kaijuttimet kannattaa asentaa sen mölynaapurin seinää/kattoa/lattiaa vasten. hienoja keksintöjä taistelussa leväperäisiä piittaamattomia narsisti naapureita astaan
- Anonyymi
Meidän talo oli ennen ihan ok mutta yläkertaan muutti joku maahanmuuttaja ja kolina alkoi. Kuuluu sellaista kolinaa niin kuin huonekaluja siirreltäisiin kaiken aikaa.
En tiedä ovatko himosiivoajia, että pitää siirrellä huonekaluja imuroinnin tieltä vai jotain yltiö innokkaita sisustajia, että siirtelevät mööpeleitä päivät pitkät.
Hieman ihmetyttää moinen touhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738