Menetän kymmeniä vuosia käytössä olleen spostiosoitteen, koska viimeiseen laajakaistasopimukseen oli piilotettu lause: Sähköpostiosoite on maksuton lisäpalvelu. Myyjä marketin käytävällä ei maininnut sopimusta tehdessä että tällainen sopimusmuutos on tehty ja se tarkoittaa sitä että menetän osoitteen kun irtisanon sopimuksen! Tämä on todella merkittävä asia!!! Olen aiemmin vaihtanut laajakaistaoperaattoreita monesti, mutta osoite säilynyt!
Telia huijaa ja kiristää
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Käytät palveluita jotka on kytketty operaattorin kanssa tekemääsi sopimukseen.. Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä että jos sopimus päättyy niin palvelutkin katkeavat?
Odotatko ihan oikeasti että puhelin/laajakaistaoperaattori tarjoaa sinulle jatkossakin maksuttoman sähköpostilootan vaikka sinulla ei ole minkäänlaista voimassa olevaa palvelusopimusta heidän kanssa? - Anonyymi
Jos koet tulleeksi huijatuksi tai joutuneeksi kiristyksen uhriksi, niin tee ihmeessä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Heh, ns. yleissähköpostiosoitteet (gmail, yahoo, Hotmail jne.) toimivat operaattoririippumattomasti. Mutta operaattorin oma ylläpitämä vain maksaville asiakkaille tarkoitettu emailosoite ei tietenkään ole enää saatavilla operaattorivaihdon jälkeen. Tai sitten vain kuvittelet ja päättelet virheellisesti, että rakas gmail-osoitteesi katoaa tuon lauseen takia.
- Anonyymi
Se vähän riippuu. Minulla taisi olla viitisen vuotta Saunalahden sähköposti ilmaiseksi Elisalta, kunnes viime kesänä ilmoittivat sen muuttuvan maksulliseksi. Asiakkaana toki olin edelleen, ja pystyin irtisanomaan kyseisen sähköpostisopimuksen hallintasivujen kautta. Voi olla että hallintasivuille pääsisi edelleen, vaikka ei ole enää mitään voimassa olevia sopimuksia Elisan kanssa.
Harmi että pilasivat Saunalahden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vähän riippuu. Minulla taisi olla viitisen vuotta Saunalahden sähköposti ilmaiseksi Elisalta, kunnes viime kesänä ilmoittivat sen muuttuvan maksulliseksi. Asiakkaana toki olin edelleen, ja pystyin irtisanomaan kyseisen sähköpostisopimuksen hallintasivujen kautta. Voi olla että hallintasivuille pääsisi edelleen, vaikka ei ole enää mitään voimassa olevia sopimuksia Elisan kanssa.
Harmi että pilasivat Saunalahden.Niin se on. isot ja ahneet syö pienet ja sitten määrää hinnat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727