Se kuva piirty mieleeni kun meidän hallituksen liikaa yli-ikään ehtineen tytön näköset seisoo rivissä ja mies siellä pään rivissä katslee silleen alaspäin ja näyttää kuorotyttöjen vetäjält...ajattelin että sellasta uskottavuutta hallituksen naisille ulkonäöllisesti enempi ja tästä ny ei kannata pahakseen kenenkään pistää kun tämä on mun vaan tälläsen yksittäisen sanavapaa ihmisen jutui....mut kuvittelin et liille sopis sellanen "shannon tukka" siinä on kyllä tekemistä että pysyy pystyssä- ihan joka aamu pitäs kyllä laittaa sitä sitte ja takuttaa ja lakattaa ja sitte kun lilällä on sellaset vahvat kasvojen piirteet niin pokat jotka istuu. ohisalol on liika vaalee se tukka, astetta tummempi ja lyhet hänelki sopis ja kulmuni on sellanen mille sopis löysät nutturat ja pään ympäri letiti ja jotain aina kampauksia muttei mitään dolly kiharoi ei sellasenaan niinkus ei sovi rouva pääministerillekään.. Rouva pääministerille sopii "merkelin tukka" sellanen lyhyt varmanoloseksi tekevä. tää ny vaan oli mun jutui ja se mies "kuorotyttöjen vetäjä"ltä kun näytti ni hän oli kyl ihan sellasenaan ulkonäöllisesti suht.ookoo. sukkien värist en tiä.
Rautasten naisten uskottavuus
Anonyymi
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä!
Ulkonäön perusteellako äänestät? Meillä on älyllä pääkopan täyttäviä naisia.
Ulkonäkökin ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707