Varasin marraskuun alussa lasertoimenpiteen Sofia Kazakoville Clinic esteticiin. Toimenpide piti toteuttaa tänään 1,5 kk varauksen tekemisestä, jotta voin toipua siitä joululomani aikana.
Klinikka oli kuitenkin kiinni, eikä aikaa oltu peruttu. Puhelimeen ei luonnollisesti vastattu, kun ei ovikelloonkaan.
Soitin kilpailijalle ja sieltä löytyi toimenpideaika samalle päivälle.
Uskomattoman kuuloista toimintaa clinic esteticilta. Vahva suositus kiertämään tämä klinikka kaukaa ja suuntaamaan naapuriklinikan ovelle 👍
Varoitus: Clinic estetic
7
182
Vastaukset
- Anonyymi
Esteticalla joku ikivanha laserlaite. Ei ei ei sinne !
- Anonyymi
Olen käynyt siellä laserhoidossa kahdesti 2012 ja 2020 ja voin todellakin suositella sen olevan todella hyvä ja tehokas.
- Anonyymi
Aika siis piti olla eilen 23.12.?
S.K. on lnstansa mukaan lomalla Thaimaassa... - Anonyymi
Itse varaamani ajat ovat aina pitäneet ja olen niitä myös saanut helposti muutettua oman tarpeeni mukaan.
- Anonyymi
Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.
Todella huonoja kokemuksia palvelusta. Ja nythän tuo on muutenkin villiksi heittäytynyt koko ihminen. VKK todella aivopessyt hänet. Tai Putin.
- Anonyymi
Tokentubesta löytyy paljon puhuva video Sofia K:sta. Käykääpä kurkkaamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862