Oon kyllästynyt tohon fitness fanatismiin. Kun et käy salilla niin sitten fanatismin mukaan et liiku olenkaan ja oletetaan, että lihasmassa katoaa ja vaihtoehto on makaaminen. Itse olen pitänyt taukoa salilta asiakaspalvelun laadun takia. Oon liikkunut aktiivisesti töissä useita tunteja päivässä ja myös kotona ja muuten. Olen edelleen lastenkoossa oleva nainen. Miten voidaan olettaa ihmisen oleva kyvytön tai liikkumaton tai lihava. Nukkuminen on mukavaa menen mieluummin töihin hyvin nukkuneena kuin univelkaisena. En jaksa olla fanaattinen. Ja ei edes miellytä. Muilla kokemuksia?
Fitness fanatismi
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
En omista sohvaakaan. Oon päihteetön. Fanatismissa oletetaan, että vähintään juoppo. Onko muotia käydä väsyneenä töissä? Pitää palautuakin, hyvinvointia. Asiakaspalvelussa oli niin tylyä, kun jätin palautetta, että en oo mitään vastaavaa kokenut. Tiivistetysti: palautetta ei saa antaa asiakaspalveluun olenkaan, oli tilanne mikä tahansa. Jos asenne muuttuu, niin ehkä sitten, muuten tilanne vain huononee ja saa pelätä kuntosalia, asiakkaita ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Eikö salilla ähkiminen ole epäterveellistä kun siellä on hikinen ja pierulle haiseva ilma ja siitä vielä maksetaan. Ulkona liikkuessa saa raittiin ilman maksutta ja voi rasittaa kehoaan rajattomasti.
- Anonyymi
Fanaattisuus on aina ja kaikissa yhteyksissä huono asia. Pitäisi olla aika selvä juttu. Joten en ymmärrä aloittajan pointtia.
- Anonyymi
Nyky-yhteiskunta tekee ihmiset hulluiksi. Joka paikka täynnä täydellisen vartalon omaavia ihmisiä ja annetaan ymmärtää, että menestys ja treenattu kroppa kulkevat käsi kädessä.
- Anonyymi
Joka paikka ei todellakaan ole täynnä täydellisiä vartaloita, kansa pullukoituu kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Mielensäpahoittajat taas vauhdissa...
- Anonyymi
No kyllähän lihava on ruma. Ja kallis.
Elintasosairaudet suoraan ja välillisesti ovat yhteiskunnalle törkeän kalliit. Veroja voitaisiin laskea vähintään kolmannes jos lihavia ei olisi niin paljon.
Lihavuus kertoo myös heikosta tahdonlujuudesta ja itsekkyydestä.
En ihmettele että fitness on yleistynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007