Löytyisikö rouvia jotka haluaisivat nuolettaa itseään nautintoon asti
himokas nuolija
16
50
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy mut en ole rouva..enää..
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
- Anonyymi
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
- Anonyymi
Hei haluatko nauttia nuolemisesta 58v suomalainen terve mies molemmista päistä sinun nautintosi pääasia
- Anonyymi
ukkomies kirjoitti:
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
Kouvolassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
Täällä pk-seutu, nuorehko ukkomies, intohimona naisen nuoleminen.
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Jos intohimosi on naisen nuoleminen niin miksi otat yhteyttä mieheen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen
- Anonyymi
moikka... neidit tai rouvat...kumpikin käy...mistäpäin ootte js
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu
Nuorehko ukkomies.
Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen. - Anonyymi
Moi...aikuinen nainen on mun mieleen.. haluisitko että nuolen ensin sulle muutaman orgasmin ja sen jälkeen tosi isoa sulle terkuin JS
- Anonyymi
ota yhteyttä kovaksi@luukku.com terkuin JS
- Anonyymi
voi kun kuullostaa ihanalle
- Anonyymi
kyllä ois mukavaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860