Mitä tällä palstalla pelätään?
Jokainen islamiin vähänkin kriittisesti suhtautuva viesti tai aloitus poistetaan.
Islamista keskustelemiseen kuuluu myös islamin kriittinen tarkastelu.
Kaikilla muilla uskontoja koskevilla palstoilla näitä uskontoja kriittisesti tarkastelevat aloitukset ja viestit pysyvät, mutta miksi islamin-palstalla ollaan niin herkkänahkaisia että tämmöistä keskustelua ei hyväksytä?
miksi näin on?
1
68
Vastaukset
Eikö täällä ole etusivukin täynnä islamiin reippaastikin kriittisesti suhtautuvia ketjuja? Eikö 99 % muista ketjuista ole minun aloittamiani? Ja tuossa yhdessäkin avaan keskustelun nimenomaan islam-kriitikoille ja muissakin olen ollut avoin vastaanottamaan kriitikoiden kysymyksiä ja rajujakin kommentteja ja minun ja uskoni reipasta haastamista ja kyseenalaistamista.
Yhdessä keskustelussa minulle sanottiin jotain sen suuntaista, että kiinalaiset vie sut leirille - Kiinassa kun on leirejä, joissa toteutetaan uiguurien kansanmurhaa.
Takasivut ovat täynnä Allahin ja Muhammadin (rh) nimiä "pissa kakka" sanojen välissä ja on vielä lähempänä viime aikoja ollut yksi, joka jotain sellaista yritti, mutta siihen kai ylläpito puuttui, kun minä nurisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747