Robin Mark
Nämä on Elian päivät
Nämä on Elian päivät, sanaa Herran julistetaan,
ja nämä on Mooseksen päivät,
taas vanhurskaus palautetaan.
Monet on koettelemukset, nälkää ja pimeyttä.
Oomme huutavan ääni erämaassa: Valmista Herralle tie!
Nyt saapuu Hän kirkkaudessa,
ääni pasuunan meidät kokoaa.
Nosta nyt riemuhuutosi,
vuorelta Siionin tulee pelastus.
Nämä Hesekielin on päivät, taas kuolleet luut elämän saa.
Ja nämä on Daavidin päivät, taas temppeli rakennetaan.
Elonkorjuu on kohta, pellot maailman valkenevat.
Viinitarhoilla Isämme työtä teemme,
sanaa Herran julistamme.
Nyt saapuu Hän.
Vuorelta Siionin tulee pelastus.
Jouko Pihon kommentti 2.1.2020:
Robin Mark sai yllä olevan laulun sanat v. 1994. Laulu on profeetallinen ja raamatullinen. Kun pahuus, pimeys, sodat ja nälänhätä lisääntyvät lopunaikana, myös valo ja vanhurskaus tulevat kasvamaan.
Samoin tulemme näkemään suuria voimatekoja Jumalan kunniaksi. Myös temppeliä aletaan rakentaa Jerusalemissa.
Uskon, että voisimme sanoa ja laulaa myös niin, että nämä on Elisan päivät. Eliaa seurannut profeetta Elisa teki kaksi kertaa enemmän ihmeitä kuin Elia. Uskon, että lopunaikana Jumala tulee näyttämään mahtinsa voimakkaammin kuin koskaan ennen historian aikana.
Tässä linkki laulun ”These are the days of Elijah” englanninkieliseen esitykseen: https://www.youtube.com/watch?v=ca9LnzJnpjQ.
Nämä on Elian päivät
10
1402
Vastaukset
- Anonyymi
Aemen, Herran kunniaksi olkoon kaikki, totisesti toteutuu ajallaan, ennen kuin hän saapuu pilvissä vastaan seurakuntaa jossa ei ole ryppyä eikä tahraa.
- Anonyymi
Voi olla ajatuksenakin mahdoton.Seurakunnat on perkeleen alaisia tätä nykyä.Täynnään valheprofeettoja vainoja uskovia kohtaan sekä pahoja juruilijoita/panettelijoita.Parasta olisi ampua ne kaikki paskiaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ajatuksenakin mahdoton.Seurakunnat on perkeleen alaisia tätä nykyä.Täynnään valheprofeettoja vainoja uskovia kohtaan sekä pahoja juruilijoita/panettelijoita.Parasta olisi ampua ne kaikki paskiaiset.
Ampumisesta puheenollen näin uninäyn jossa eläin sisätiloissa, kuonon kärsä jatko osa liikkui sivuille nuuski ensin, mulkoili silmillään ympärilleen sitten viimein kiinnostui minusta ja alkoi lähestyä, sitten yllättäen sen edessä oli kuin joku syytelista taulu, tempaisin lännen nopeimpana pistoolin ja ammuin tauluun johon uninäky loppui.
- Anonyymi
1980 - luvun puolivälissä läheiseni kertoi uninäystään , miten maahamme tulee nälkä. Samoin laman aikoihin sain profeetalta sanan nälän ajan tulosta maahamme. Ainakin Sanannälkä alkaa näkyä selvästi jo. En enää ihmettele sanaa opettavia, joiden mukaan Tv7:n tulee olemaan maamme katsotuin kanava.
Ajattelen, että tällaiset virukset ovat herättelyä kääntymään Jumalan puoleen ja kansana rukoilemaan Herramme varjelusta maallemme. Sanan-nälän tyydytyttäminen johdattaa Elämän leivän äärelle ja tuo mukanaan vatsankin täytettä. Siunaa Herra Suomea rukoilemaan.
- Anonyymi
"ääni pasuunan meidät kokoaa."
Onkohan ollut englanniksi voice of Trump shall gather us, tai jotain sinnepäin?
Kyllähän ihmiset ovat jakaantuneet pro Trump ja anti Trump joukkoihin.
Trump taitaa olla aika suosittu kristittyjen keskuudessa. - Anonyymi
Kappale löytyy myös suomeksi Petri Kososen esittämänä: Elian päivät.
Olemme tulossa tähän aikaan. Tarkasta itse mitä Raamattu sanoo.
Luuk 21:
26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
Luuk. 21:
34. Valvokaa!
"Pitäkää varanne, ettei päihtymys ja juopottelu eivätkä maalliset murheet raskauta teidän sydäntänne, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
35. niin kuin ansa. Se päivä näet saavuttaa kaikki, jotka maan kamaralla asuvat.
36. Valvokaa siis kaiken aikaa ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paeta kaikkea sitä, mikä on tapahtuva, ja seisoa Ihmisen Pojan edessä."Tästä esimerkkinä Päivi Räsäsen vainoaminen.
Luukas 21:
7. Lopun merkkejä
(Matt. 24:3-14; Mark. 13:3-13)
Jeesukselta kysyttiin: "Opettaja, milloin se sitten tapahtuu? Ja mikä on merkkinä sen toteutumisesta?"
8. Hän vastasi: "Varokaa, ettei teitä eksytetä! Monet tulevat minun nimessäni ja sanovat: 'Minä se olen' ja 'Aika on lähellä.' Älkää menkö heidän perässään!
9. Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää pelästykö. Näiden kyllä täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule heti."
10. Sitten Jeesus sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
11. tulee suuria maanjäristyksiä ja monin paikoin nälänhätää ja ruttoa. Pelottavia asioita tapahtuu ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.
12. Mutta ennen tätä kaikkea teihin käydään käsiksi ja teitä vainotaan. Teidät luovutetaan synagogiin ja vankiloihin ja teidät viedään kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden.
13. Näin te joudutte todistamaan.
14. Painakaa siis mieleenne, ettette etukäteen huolehdi, miten puolustaudutte.
15. Minä annan teille sanat ja viisauden, jota vastaan kukaan teidän vastustajistanne ei kykene asettumaan tai väittämään.- Anonyymi
Suvaitsevaiset laumat Luukas 21 jakeessa 8
"Varokaa, ettei teitä eksytetä! Monet tulevat minun nimessäni ja sanovat: 'Minä se olen' ja 'Aika on lähellä.' Älkää menkö heidän perässään!
Päivi Räsäsen vaino Luukas 21 jakeessa 12 ja 13 alkaen
12. Mutta ennen tätä kaikkea teihin käydään käsiksi ja teitä vainotaan. Teidät luovutetaan synagogiin ja vankiloihin ja teidät viedään kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden.
13. Näin te joudutte todistamaan.
Olemme todella tämän ajan kynnyksellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027