jotkut sanovat että v70 olisi kovin vikaherkkä auto. itse en tuota ajatusta niele. minusta se on luottovarma kulkine ja ahh niin mukava kaikenlisäksi. moottori on d5 versiona miljoonan kilometrin moottori.
v70 on vikaherkkä auto?
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi vankimpia autoja.
- Anonyymi
Taitaa nuo ketkä puhuvat noista vioista olla kateellisia tojota ja volkkarikuskeja joilla tojot syö öljyä ja volkkarit katkoo jakoketjuja. Itselläni V70 2.4T automaatti vm 2001. Ajettu kohta 400tkm eikä mitään isompaa ole tarvinnut tehdä. Öljyt olen vaihtanut säännöllisesti ja jakohihnan myös ajoissa sekä automaatin öljyt niin ei mitään ongelmia. Lisäksi peittoaa uudemmatkin halvemman luokan autot ajettavuudessa, paremmat penkit ja lämpöä tulee talvella hyvin.
- Anonyymi
Tuli vaihdettua öljyt,filtteri takjarrupalat sekä takana oikeanpuolinen jarrusatula, taas rullaa :D
- Anonyymi
Juu, siksi itsekin uskaltauduin hankkimaan "uuden itselleni" vm. 2004 vuotisen kulkurin ja nyt 3kk:tta ostosta (yksityiseltä), ilmeni vika (laitoin jo erillisen kysymyksen, mutta vielä ei ole siihen vastausta tullut), joten kysyn tässä uudestaan, jos vaikka tämä "topikki" olis aktiivisempi, kyssäri: pelkääjän puolelleen alkoi puhaltaa kylmää, mikä voisi olla vikana?, ja anteeksi pyydän , kun olen "uusi" volvisti, kaikkea ei ihan heti hokaa ite.
- Anonyymi
Veikkaisin sähkömoottoria joka ohjaa lämmityksen kulkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910