Ma liikun. Polkua pitkin Gesterbyn. Ei vastaan tulijoita ole. Heilautan viittaani mustaa, suojaksi sateen. Kohennan terää viikatteen, katseeni luon siihen, terävä se on, terä viikatteen.
Lähestyn ikkunaa kerrostalon. Vilkaisen sisään huoneen. Pariskunta siellä nukkuu, kenties kohta omaan vereen hukkuu.......... ja nyt....................
Yössä tuulisessa sateisessa
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut Jestiksen Stephen Kingille hienon runon keksimisestä.
- Anonyymi
.......... Terä viikatteen viuhahti..... veri roiskahti....... päät irtaantui...... viuhuen...... seinät märkänä.............. punaisena.............. torsot valuen kuiviin........
Poistun paikalta näyttämön ma. Olen saanut sen mitä halusin............ luita nyt kalusin......
Olen yön pimeydessä........... onnellinen............. huuleni punertavi............
............ terää viikatteen hivelen...............
............... aaahhhh ............... olen onnellinen................ - Anonyymi
Mitä ma näen takaa verhon........ rakosen...... nainen tuo vaalea.... hiuksiaan harjaa..... ei minusta mitään tiedä..... näe..... terä viikatteen vilahtaa.... valossa polun.... lyhdyn.... hetken loisti.... piiloon viittani se..... menee.... näkymättömiin...... hetkeksi...... kunnes......
- Anonyymi
Asettelen irtopään........... tyynylle päälle sohvan sen........ kaunis on asetelma.... sen....
poistun aamuun nousevaan.... viel riittää pimeys.... verhoten...... terä viikatteen.... kimmeltäen.... ihana on aamu tää..... ei mitään mätää......- Anonyymi
Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
. He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen... - Anonyymi
Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
. He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen...
- Anonyymi
Te lukijat.... te ihmetteletten, miks ma tääl oon. Mut kutsuttu on.... tänne polun gestiksen.
Olen rakkauden... ihanuuden.... empatian.... vastakohta...
Mut kutsui tänne väki äänestäjät......... teitä hallitsee vihervasemmisto.... hallitus... mäellä Arkadian.....
He teille pahuuden toi........ ja loi............ miks ?
On vihervasemmisto tuo............ kun pahuuden luo........... ja teille tuo...........
Ma poistun polun gestiksen............. kohti............... uutta...............
Mäen jolkbyn....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787