Ympärileikkaus lienee harvinaista suomi miehillä? Näkeekö uimahalleissa koskaan. Miettiikö miksi leikattu. Huomaako sen yleensä mistään?
Ympärileikattu suomi mies?
11
175
Vastaukset
- Anonyymi
No jos olet uimahallissa,varmaankin siitä paljaasta terskasta😏,itse olen n. 2 vuotiaana leikattu jatkuvien tulehdusten vuoksi,nyt 54v,olen miettinyt,paljonko löytyy itseäni vanhempia ympärileikattuja? Jos H:gistä löytyisi vanhempi leikattu,kutsu kylään,olisi kiva vertailla niitä vaikka käsitöidenkin merkeissä ; )
- Anonyymi
Ympärileikkaus näkyy koko iän , nahka ei kasva takaisin , onneksi . Lävistyskorut taasen ovat tosi näkyvillä (mm. PA) , jotka olisivat piilossa .
- Anonyymi
Eikö sitten Hesasta löydy vanhempaa leikattua, joka kutsuisi kylään ja vertailemaan?
- Anonyymi
Eikö 60,tai jopa 70 vuotiaita ymp.leikattuja Hesassa? Um54
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Tyttöystäväni tahtoi pidempiä hetkiä ja hankki lääkärille ajan ; ensinnä kysyi miksi ja onko vakituista tyttöä . Seuraavana sairaalan 2 lääkäriä taas vakuuttamassa leikkauksen peruuttamattomuutta , sekä itsetyydytyksen estoa ! Ympärileikkaus tehtiin enkä sekuntiakaan ole katunut . Tytöstäni tuli kauhean mustasukkainen ; ettei vaan kukaan tietäisi salaisuuttamme . Tyttöni maksoi ja hoiti kaikki kyselyt .
- Anonyymi
Nyt on pesu helppoa ja nopeaa ja apuakin saisi nopeasti naapurista . Leikattuna . Mistä voi joku arvata ?
- Anonyymi
Voisiko Y- leikattuun terskaan poltto-tatuoida Sydän-kuvan ? Paljonko sattuu ? Pimu tahtoisi .
- Anonyymi
Miltä tuntuu polttokuvioitu terska sydänkuviolla mimmin suussa . Arvuuttele . Ei y-leikkaus niin harvinainen ole , mutta kuka kertois kellä on .
- Anonyymi
Tuli outo olo kylpytynnyriin alasti mennessä naapurissa . Vaimolla oli pimpissä rengas . Kyllä oli kovaa katsoa . Oma leikkaus unohtui .
- Anonyymi
kattovatko/kysyivätkö ympärileikkauksesta huomasitko?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061