Turun Synagooga tuhrittu punaisella maalilla.

Anonyymi

Eli kyseessä Juutalaisviha ja kaikki hyvin tietää mikä ihmisryhmä vihaa juutalaisia kuin ruttoa. Vinkkinä sanoisin että kyseistä porukkaa lappasi 2015 oikein urakalla Suomeen.

12

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linkki?

• Anonyymi

Varsin kyyninen elementti synagogatöhrinnässä ovat esimerkiksi Li Anderssonin ja Hussein Al-Taeen twiittaukset, joissa kauhistelevat tapahtunutta ja todistelevat kuinka panostavat tällaisen vihan torjumiseen.

Sen jälkeen kun ovat itse olleet mukana antisemitismin lietsonnassa kuin 30-luvun agitaattorit.

• Anonyymi

Mitä mieltä on Anna Kontula?

• Anonyymi

Anna menee sinne paikalle rettelöimään ja pällistelemään
        .

• Illuminaatti asialla,ei juutalaisia ole oikeasti olemassakaan, se on keksitty kansa, niinku holokaustivalekkin sitte.

• Anonyymi

..muslimt kävivät myös kaatamassa hautakiviä kristityllä hautausmaalla. Kirkon sotkeminen on juuritätä samaa, mitä Ranskassa on tehty..

• Anonyymi

Kyllä tekijä on ihan suomalainen.

• Anonyymi

Persuilijat yrittävät taas vierittää syyn muille.

• Anonyymi

MTV3:n uutisten mukaan Turussa oli samalla tavalla tuhrittu myös katolista kirkkoa.

• Anonyymi

Äärivasemmiston hommia?

• Anonyymi

Me amm,,,siis kaverit ampui sitä värikuula aseella.

• Anonyymi

Saksan natzit olivat juutalaisia, Venäjän bolsevikkikommaritkin olivat juutalaisia, juutalaiset on pahoja syntymästään lähtien.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe