No olis kiva tietää, mitä mieltä te HIM-fanit ootte Apojen, Laurin ja Villen Bittersweetista. Sehän on aika.. - erilainen biisi.
Mitä te fanit mieltä Bittersweetista?
17
1026
Vastaukset
- lilylazer
Olis ollut, jos Ville olisi vetänyt sen biisin yksin Apojen kanssa. Ville ja Lauri vaan ei sovi samaan biisiin. Ville aloittaa sen ihanasti, mutta sen jälkeen, kun Lauri pääsee ekan kerran ääneen, se jyrää Villen täysin.
- Junne,.,
Biisi on todella paska, huono sävelmä ja huono esitys kaikin puolin. Tylsääkin tylsempää ja masentavaa paskaa.
Huonoin koskaan kuulemani biisi ehdottomasti.- mimmi
jätkät soittaa ihan jees....se nyt oli kai joku pakko lyödään yksi biisi yhteen juttu....mut ei paska mut ei sävärikää...väliinputoajaa
- kfdjchnv
Se on ihana, kun Ville aloittaa sen..
Mutta sitten se inhottava Lauri rupeaa rääkymään..
Se video on kyllä loistava!
Varsinki siinä lopussa, kun ne silmät mustenee..!- vampire
Muuten ihan hyvä, mutta ylönen pilaa koko biisin ininällään..
- shady-character
Mun mielestä se on tosi hyvä... Ville Valon ääni sopii siihen täydellisesti...!
- Linda
..mutta muuten tosi hyvä.
- mä vaan...
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :) - sorsa
mä vaan... kirjoitti:
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :)Ne sopii ihan hyvin yhteen, Lauri vetää osuutensa mitä luultavammin niin kuin he olivat sopineet. Tosin Ville laulaa alussa niin matalalta että hyvä jos kuulee..
- -susu-
jaa Laurihan ei rääy!! (
- -susu-
juuh, oon vannoutunu HIM-, Rasmus- ja Apocalyptica-fani, jotenkas ei voi muuta sanoo ku et aivan mahtava biisi!! x) ja paras on tietty Lauri Ylönen.. ;D
- minä
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
- -susu-
minä kirjoitti:
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
- sorsa
-susu- kirjoitti:
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
- ssssd
sorsa kirjoitti:
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
sinnehän säki voisit Sorsa mennä,jos oot tota mieltä...
- Zupa-Zup
Lauri Ylönen on ihan paras!!
- HIM-fani
Niin,se Rasmus keskustelu...Tuolla päin *osoittaa* Ei millään pahalla,lapset mutta menkäähän nyt sinne ihQttamaan... hopi hopi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840