Mitä suurinpiirtein voisi maksaa astianpesukoneen ja tiskialtaan paikan vaihto?
Sijoituspaikka olisi toisella (viereisellä) seinällä, noin 1,5 m metrin päässä.
Kuinka isoja viemäröinti tai putkiston muutoksia tällainen yleensä vaatii?
Tiskialtaan ja ap-koneen siirto
10
363
Vastaukset
- Anonyymi
30 euroa
- Anonyymi
Jos sulla on luvat kunnossa niin sovitaan urakka tällä hinnalla
- Anonyymi
25 euroa
- Anonyymi
Se on viemäristä ja vesijohdoista kiinni, sähköistäkin. Jos viemärit ovat betonilaatassa, homma on iso ja kalliskin.
- Anonyymi
Niin tietysti....
Mutta pystyykö jotenkin pintavetona lisäämään liikkumisvaraa ? Olen jostain lukenut että jotenkin tällälailla voisi muutoksia tehdä, jos nyt olen asiaa yhtään ymmärtänyt :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti....
Mutta pystyykö jotenkin pintavetona lisäämään liikkumisvaraa ? Olen jostain lukenut että jotenkin tällälailla voisi muutoksia tehdä, jos nyt olen asiaa yhtään ymmärtänyt :/Tietenkin sen viemärin voi tehdä pintavetonakin. Alakaapiston sokkelin sisällähän sen voi viedä. Ei tuosta putkien vedosta putkiliike montaa satasta ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin sen viemärin voi tehdä pintavetonakin. Alakaapiston sokkelin sisällähän sen voi viedä. Ei tuosta putkien vedosta putkiliike montaa satasta ota.
Eipä sitä alasokkelissakaan voi pitkälti vetää, loppuu kaato kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä alasokkelissakaan voi pitkälti vetää, loppuu kaato kesken.
Onko tuollainen metrin matka sitten jo liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuollainen metrin matka sitten jo liikaa?
Oliko tuossa siis yhtenäinen sokkeli nykyisestä paikasta uuteen vai käytävä välissä? Astianpesukoneen poisto ei kaatoa tarvi, mutta tiskialtaan viemäri tarvitsee. Mutta eihän viemäri suurta kaatoa tarvitse ja tiskialtaan putki on pieni. Menee helposti 1,5 m sokkelissa.
- Anonyymi
Aika paha juttu, ei sulla taida saldo riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653