Hakijan on hallittava molemmat kielet. just
Raaseporin srk etsii haudankaivajaa/krematorion työntekijää
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
Oikosääristen kanssa ei paljoa seurustella, melko ummikkoja ovat??🇫🇮💯🇫🇮💯🇫🇮💯
- Anonyymi
Aivan normaalia kielipolitiikkaa. Ei mitään järkeä itse asian kanssa, politiikkaa. Edellytetäänkö myös kokemusta kunnallishallinnosta?
- Anonyymi
Seurakuntahallinnosta. Här vilar.
- Anonyymi
Aika lailla ruotsinkielinen seutu. Hyvää jos toinen kotimainen on myös hallussa. WinWin tilanne.
- Anonyymi
Et voi olla tosissas. Jos minä palkkaisin siivoojan, niin ei saa olla mykkä. Ei kai haudankaivajankaan tai krematorion uunin hoitajan tarvitse mitään osata puhua. Mikä hiton WinWin. Kielipopulismia, jolla ei ole mitään tekemistä käytännön asioiden hoitamisen kannalta. Päinvastoin. Hyvä virolainen tai latvialainen kaveri olisi paljon parempi kuin kaksikielinen suomalainen. Lääkärien kanssa sama asia. Vaaditaan kaksikielisyyttä. Paras lääkäri, jonka olen ikinä tavannut oli intialainen ja osasi parhaiten englantia. Parempi kunnon lääkäri kuin kaksikielinen konitohtori. Sama koskee haudankaivajaa ja krematorion hoitajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla tosissas. Jos minä palkkaisin siivoojan, niin ei saa olla mykkä. Ei kai haudankaivajankaan tai krematorion uunin hoitajan tarvitse mitään osata puhua. Mikä hiton WinWin. Kielipopulismia, jolla ei ole mitään tekemistä käytännön asioiden hoitamisen kannalta. Päinvastoin. Hyvä virolainen tai latvialainen kaveri olisi paljon parempi kuin kaksikielinen suomalainen. Lääkärien kanssa sama asia. Vaaditaan kaksikielisyyttä. Paras lääkäri, jonka olen ikinä tavannut oli intialainen ja osasi parhaiten englantia. Parempi kunnon lääkäri kuin kaksikielinen konitohtori. Sama koskee haudankaivajaa ja krematorion hoitajaa.
Eli olet sitä mieltä ettei tarvitse edes kommunikoida työkavereiden kanssa ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet sitä mieltä ettei tarvitse edes kommunikoida työkavereiden kanssa ???
Jos suomessa ruotsinkielisellä rannikkoalueella pärjää suomenkielellä, niin on väärässä paikassa.
- Anonyymi
uuni se vaan pöhöttää iltapimeässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777