Olisin semmosta asiaa tässä kirjotellu että kun lapset käy virpomassa niin mistä sitä tietää minkälaisiin tilanteisiin pikkunoidat joutuvat?
Itse en turvallisuussyistä anna pikkusteni käydä virpomassa muualla kuin meidän kerrostalo läpi ja tutuilla ja sukulaisilla mitä yleensä sovitaan etukäteen.
Voihan olla, että pikku noitaneitoset pisamineen jne näyttävät pedofiilisedistä niin mukavilta ja jopa ehkä seksikkäiltä että tekis vähän mieli kutsua sisään ja muuta... Miten siinä tilanteessa sitten?
Olen aina pikkuisilleni sanonu että VAIN sukulaisten ja tuttujen luo saa mennä sisälle, ja muiden naapureiden luona ollaan vaan siinä oven ULKOPUOLELLA, eli kun ovi vedetään kiinni, lapset jäävät ulkopuolelle jos ei heitä sisäpuolelle vedetä. Ja jos tilanne käy pelottavaksi tai epämiellyttäväksi, heti pois. Jos ei pääse, sitten kiljutaan.
Enpä tiedä - en ainakaan turhaan pelkää 2000-luvun maailmassa... :(
Virpojista ja virpomisesta vielä
Näkkäriäippä72
1
429
Vastaukset
- olet
kun olet lapsillesi noin opettanut, hyvää pääsiäistä sinne pikkunoidille.
t. pääsiäispupumummeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017