Minulla on aina tapana käydä järvellä uimassa, ja kun lähden niin heitän pari ruusua, koska se on isän muistolle. Eräänä päivänä minulla ei ollut aikaa käydä uimassa ja heittä ruusut järveen, koska minulla oli paljon tekemistä. Yöllä heräsin kun joku kutitteli silmiäni ruusulla. Lähdin aamulla järvelle. Kun olin järvellä, tuuli puhalsi kovaa hiuksiani ja kuulin "tule luokseni!" Sanoin "minne, häh, en tajua!?" Ääni sanoi uudelleen "tule luokseni!" En tajunnut mitään. Menin hakemaan uikkarini ja sukelsin järveen. Kysyin "missä olet?" En kuulenut mitään, yhtäkkiä virta oli lujempi ja lujempi. Yleensä järvi on tyyni. Virta vain koveni ja koveni, yhtäkkiä kaikki ruusut tulivat vastaan. Pääsin juuri rantaan ennen kuin virta vei minut mukanaan. Yhtäkkiä järvi oli niin kirkas että se sokaisi silmäni. Minua kirveli niin paljon että otin vettä järvestä ja heitin sitä silmiini. Minua kirveli enemmän. Kun otin punaisen ruusun maasta ja hieroin sitä silmiini, se auttoi. Pidin ruusua taskussani koko ajan ettei silmiini kirvelisi, yöllä menin taas järvelle katsomaan sitä, se oli ihan normaali. Sukelsin sinne ihan vain huviksi, se oli tulikuuma ja minä kuolin sinne...nyt minä vaellan taloissa ja kutittelen ruusuilla ihmisten silmiä jotta he sokeutuisivat....
Kirkas järvi
Anonyymi
5
208
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on ihan sika hyvä❤️
- Anonyymi
Joo sori ihan sairaan lyhyt, mun keksimä mut kuitenkin...😂
- Anonyymi
Aika outo, mut iha kiva. Ois kuitenki voinu olla pidempi, keksisin ite paremman...😂😂🙄🙄
- Anonyymi
No keksi
- Anonyymi
No eipä mua sairaat kauhujutut kiinnosta (erehdyin lukemaan kun ei heti alkuun arvannut mistä oli kyse.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982