Voisiko joku tehdä sen puolestani?
Olen lähes 60 v äijä Tampereelta
En halua itsetyydyttää
23
786
Vastaukset
Tietenkin voin auttaa, mielellänikin vielä. Kerro vain miten haluat, että sinua tyydytetään.
- Anonyymi
Hommaa kone.... kuka sitä viittii muukaan ruveta työstämään, jos ei ole toiselle mitään annettavaa
- Anonyymi
Itse olen tykännyt tyydyttää useita kaluja pelkästään kädellä loppuun asti
Se näky on riittänyt, kun tulee
- Anonyymi
Jos joku haluaa auttaa, saa tehdä sen kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Joo käsin suulla vai miten haluat 50v auttaa
- Anonyymi
kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.
Voisihan sitä ilmasta.
Anonyymi kirjoitti:
Toki kiinnostaisi. Mitenköhän sut tavoittaisi?
- Anonyymi
Jos joku Uudeltamaalta kaipaa niin täällä olis vapaaehtonen tyydyttäjä. Vanhemmat miehet ensisijaisesti kiinnostaa. Kikin kautta saa yhteyttä: mysecurityroom
- Anonyymi
Miten haluat että sinut tyydytetään?
olen 68-v imijä. olen halukas imemään munaasi säännöllisesti joka viikko.
Imettäjänä voit tyhjentää spermasi suuhuni kun siltä tuntuu. - Anonyymi
Haluaisin runkata toista miestä, kuin myös ottaa runkkauksen toiselta mieheltä. Ei samalla kerralla, eikä välttämättä samalta henkilöltä, mutta molempia haluaisin tehdä. En vaan ole valitettavasti sopivan matkan päässä.
Minä haluaisin tehdä sen sinulle 60v äijä tulisit nauttimaan siitä tekisin sen monesti aina kun sitä haluat laita s-osoite niin sovitaan siitä
- Anonyymi
Tampereeltako?
T. Äijä 60 Anonyymi kirjoitti:
Tampereeltako?
T. Äijä 60T.Äijä60 missä vaan kun saan sinut nauttimaan siitä
Ei nämä oikein etene, jos ollaan vain anonyymejä, eikä mitään yhteystietoja. Lieko tarkoituskin. jone40v@outlook.com. Imen, Tre.
Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun
- Anonyymi
Jaakko21 kirjoitti:
Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun
Kyllä saa. Jos olet Tampereen lähistöltä niin onnistuu helpommin
- Anonyymi
KYLL VARMAAN JOKU HOMO TULEE INNOISSAAN NYLKYTTÄÄ PILIÄS
- Anonyymi
En halua juoda itseäni känniin, voisiko joku tehdä sen puolestani?
- Anonyymi
Ei se ole itsetyydytystä jos joku toinen sen tekee.
- Anonyymi
Ylempiarvoinen ei halua itsetyydyttää vaan käskee alamaisen tehdä sen puolestaan.
Ylemmän ei tarvitse itsetyydyttää, koska alempiarvoinen on sitä varten.
olen Ylempiarvoisen palvelija ja tottelen käskyjä. - Anonyymi
Tykkään imeä vanhempia miehiä.
T. poitsu 17v- Anonyymi
Kiinnostaisiko saman ikäinen.laita snäppiä @metrilerssi69
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051