Lihava teinityttö

Anonyymi

Tunnen itseni super lihavaksi... Olen viikon päästä 14 vuotta ja 158cm pitkä sekä painan 46.9 kg.

Mulla on omasta mielestäni aivan liian iso vatsa, läskit reidet ja läski peppu.

Liikunnan olen kyllä aloittanut: Joka päivä jumppa, metsässä kävelyä ja liikunta harrastuksena ratsastus kerran viikossa.
Karkitkin on jätetty pois ja ruoka-annoksia vähennetty.
Mikä voisi auttaa vielä lisänä?

12

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo et oo kyl mitenkään lihava. Mä oon saman ikänen ja pitunen ja painan noin 57kg joten sä et todellakaa ole lihava.

• yleensä naiselle kaava: "pituus - 100cm = paino" on liian korkea.

• Anonyymi

Vai niin sinä tunnet! Muut näkevät sinut kuitenkin laihana, joka kaunistuisi muutamasta lisäkilosta.

• Anonyymi

Jos kerta tunnet olevasi lihava niin laihduta.

• Anonyymi

Mene tuonne sairaudet palstalle sieltä syömishäiriöt ja anoreksia niin saat sieltä vinkkejä miten voit laihtua.

• ihan ok paino tuolle pituudelle

• Anonyymi

Viimeksi esiinnyit poikana.

• Anonyymi

Jos hänellä on menossa suokupuolen vaihdos ja ei tiedä vielä onko vielä tyttö/poika.

• Anonyymi

Mulla on sama onkelma mutta tosin perin. Tunnen itseni tosi super laihaksi... Olen kuukauden päästä 15 vuotta täyttävä poika ja 170cm pitkä sekä painan 97.8 kg. Olen 42 vuotias nainen. Kiitos avusta.

• Anonyymi

Olet normaalipainon ja alipainon rajalla. Et siis ole lihava vaikka tunnetkin niin.

• Anonyymi

Lisänä voisi auttaa se, että lopettaa valehtelun.

• Anonyymi

Etkä oo lihavs. Mä oon 156 ja 51 ja salilla käyn. Enkä oo iso kokoinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      250
      6267
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2745
    3. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      55
      2732
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1445
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1434
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      25
      1351
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1311
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1017
    Aihe