Tarvitaanko tällaista kunta enää? No ei tosiaankaan EI TARVITA. Mennään vaikka yhteen jonkun persaukisen kunnan kanssa.
Janakkala on persläpi
8
905
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta olisiko se Hämeenlinna vai Riksu. Riksu voisi olla parempi.
Mulla ihan positiiviset kokemukset Janakkalasta
- Anonyymi
Ei kun se on Hämeenlinnan puskaradiossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se on Hämeenlinnan puskaradiossakin.
Tervakoskella näkyy myös olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervakoskella näkyy myös olevan
You tube Janakkalan kunnan uusien asukkaiden houkutin??
mulla on ihan positiiviset kokemukset janakkalasta
mulla on ihan positiiviset kokemukset janakkalasta tuolla ois kiva asuu
- Anonyymi
Jotain kertonee että tästäkin ketjusta on jo jouduttu poistamaan seitsemän (!) sääntöjen vastaista viestiä.
Ihmisillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja, saati kunnioitusta toista kohtaan. Ihmisiä kiusataan jopa viranomaisten toimesta. Kirkkovaltuuston jäsenten touhuja olen seurannut järkytyksellä. Ihminen ihmisenä unohdetaan täysin ja edes lakia ei pystytä noudattamaan.
Janakkala on ummehtunut ja taantumuksellinen kunta, eikä taatusti parane nykyisistä persuista valtuustossa. Kaikki, mikä ei ole tasan kuten aina ennenkin, koetaan uhkaksi ja vastustettavaksi asiaksi.
Eli viivotin vaan käteen ja keskeltä halki. Turenki Hämeenlinnaan ja Tervakoski Riihimäkeen. Kuten käytännössä jo alkaa ollakin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470