Hei! Olen ylä asteella oleva tyttö. Eilen illalla kun äitini istui keittiönpöydän ääressä lehteä lukien, lennähti avoimesta keittiön ikkunasta leppäkerttu hänen kädelle. Vein rauhallisesti leppistä parvekkeelle jos lähtisi lentoon sormeltani, parvekkeen raosta. Ei vaan lähtenyt vaikka oli aikaa. Tein väliaikaisen asunnon leppikselle. Ulkoa hain lehtiä ja äidin maljakko kukista leikkasin varsia. Annoin ystäväni kanssa leppiksen nimeksi Marie. Minä kyllä olen sitä mieltä että jokaisella eläimellä on tunteet. On väärin tökkiä esim luonnossa olevia matoja tai muurahaisia ja leppäkerttu kuuluu luontoon. Mutta jos kuolisi ulkona alku keväällä niin onko parempi että asuu meillä? Päästäisin heti lämmetessä, vaikka ensi kuussa eli huhtikuussa ulos luontoon. Leppäkerttu on petoeläin ja syö muunmuassa punkkeja. Syökö esim lehteä? Mulla huoneessa häkki missä kaksi marsua ja pääsevät päivittäin kipittämään huoneeni lattialle tai johonkin muuhun huoneeseen. Tänään on to 12 maaliskuuta.
Leppäkerttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950