Ajattelin pistää vapaastihengittävään vähän viriä Simotan ilmanputsarin lisäks. En halua sijoittaa ohjelmoitavaksi ammattilaiselle, enkä itse viiti hankkia laitteita ja ruveta itse räveltämään. Siksi mietin, jos ostaisi sellaisen about 150 € maksavan OBD porttiin kytkettävän kilkuttimen, joka syöttää auton omalle boksille käskyjä lisätä tehoa. Boksi ikäänkuin asettuu paikalle siinä 2 vk aikana ajaessa. Hyötyhän ei ole yhtä hyvä kuin, jos boksiin laitettaisiin modia ohjelmistoon. Kuiteskin on noil dynoissakin joku 8-10hp saatu lisää, mut eri asia huomaako sitä ajossa. Anyway onko kellään noista OBD porttiin kytkettävistä vireistä kokemusta? En tarkoita niitä halpoja feikkejä, joissa on joku vastus boksin sisällä ja se saa auton ruiskutusjärjestelmän luulemaan, että täytyy syöttää lisää polttoainetta. Mut joo tommosen kilkuttimen meinasin tilata, jossain vaiheessa. Kellään omakohtaista kokemusta? Tämän valmistajan asiakkaat kehuneet, että kyllä sen huomaa vaikuttavan positiivisesti esim. 0-100 km/h aikaan.
Kokemusta OBD viriboxeista?
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt pistetty tilaukseen. Makso 140 € posteineen. Saas nähä miten tehoo irtoo, veikkaan et kyl se 10 hp tulee helposti ja helkutisti lisää vääntöö.
- Anonyymi
OBD portin kautta ei voi ohjata auton moottorin toimintaa.
- Anonyymi
Ei tee noilla yhtään mitään.
Ajattele ihan vaan itse miksi , koska ajoneuvoihin rakennettu tietokoneita ohjaamaan toimintoja ja yhtä sun toista moottorissa ohjaten palotapahtumaa ja muokaten syöttöä jne ja sitten jotenkin ulkopuolisella vastuksella pääsisi moottorin ohjelmaan ja vielä lisäämään tehoa, kun sen oikean tavan eli oikeasti ohjelmia optimoimalla vaaditaan kaikenlaista huomioon otettavaa ja suunnitelmallista tekemistä.
Kaikenlaiset lisälastut toimii ehkä 1990 luvun autoissa mutta 2010 jne eteenpäin oikeasti mentävä sinne moottorin tietokoneeseen ja muokattava arvoja,,,, - Anonyymi
Ei tee noilla yhtään mitään.
Ajattele ihan vaan itse miksi , koska ajoneuvoihin rakennettu tietokoneita ohjaamaan toimintoja ja yhtä sun toista moottorissa ohjaten palotapahtumaa ja muokaten syöttöä jne ja sitten jotenkin ulkopuolisella vastuksella pääsisi moottorin ohjelmaan ja vielä lisäämään tehoa, kun sen oikean tavan eli oikeasti ohjelmia optimoimalla vaaditaan kaikenlaista huomioon otettavaa ja suunnitelmallista tekemistä.
Kaikenlaiset lisälastut toimii ehkä 1990 luvun autoissa mutta 2010 jne eteenpäin oikeasti mentävä sinne moottorin tietokoneeseen ja muokattava arvoja,,,, huijausta vain nuo bulkkiboksit ja ohjelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767