Tiedän että täältä saa" hyviä vastauksia",mut siitä huolimatta
Mahtuuko kaksi kullia yhtäaikaa suoleen.Olis mielenkiintoista kokeilla.
Tuplapano anaaliin.
10
1626
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtuu. Toinen edestä ja toinen takaa. Kullien päät kohtaavat sitten keskellä.
- Anonyymi
Haluutko apuja. Onks sulla kik?
- Anonyymi
Mahtuu. Mutta kaikkien pitää tietää mitä tehdään, ja panomiehillä on syytä olla tavallista pidemmät.
- Anonyymi
Eiku kokeilemaan vaa sillähän sekin totuudenveroisesti selviää
Ei ilman suurempaa harjoittelua.
Mua koittivat panna anukseen kadella kullilla. Ei mitään todellisuutta. Pidin kyllä kovasti yrittämisestä.- Anonyymi
Miksi ei mahtuis, eihän siitä yhteispaksuudesta vielä tule paljon mitään.
Eri asia on että millaista akrobatiaa vaatii ja onko kaluissa tarpeeksi pituutta sitä ajatellen. Taitaa olla mahdotonta. Mutta mulle kaksi kaverusta yritti viikonloppuna. Pidin siitä.
- Anonyymi
Mahtuu kyllä, mutta......
-Peeniksien pitää olla normaalia pidempiä.
-Molempien pitää tietää ja osata homma.
-Molemmilla pitää olla hyvä ja kestävä erektio.
-Kummankin pitää olla vähintään bi-henkisiä.
-Kohteen pitää olla aktiivinen ehdottaja.
Jos kohde on nainen, on on "kumpaankin rappuun yhtä-aikaa" huomattavasti nautinnollisempaa. Ja helpompaa.
Jos kohde on kundi, on juttu henkisesti helpompaa, kuin naisen kanssa.
Mutta aloitus pitää olla oikeasti rauhallinen.
Itse opin nauttimaan vasta about 10 session jälkeen.
Vertailuna ensimmäiseen peppupanoon, siitä opin pitämään n.2 minuutissa.
Ja omalla kohdallani se alkoi puoliväkisin.
Mitään ra........usta ei tapahtunut , vaan enemmän jännitti juttu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860