Oon hankkimassa N-Gage QD:tä ja mieleeni tuli että:
1. voiko MP3 tiedostoja käyttää soittoäänenä
ja onko siinä äänen nauhoitus toimintoa?
2. voiko siihen kytkeä laajakaistan?
3 ja voiko muistikortin lukijalla laittaa N-Gagen muistikortille tietoo?
kiitos jo etukäteen =)
kysymys
5
448
Vastaukset
- Nimetön
1. Qd:ssa ei ole mp3 soitinta mutta sen saa imuroitua netistä. Ei saa soittoääneksi mp3:sta. Alkuperäisessä n-gagessa kylläkin. On äänitys toiminto.
2.?????
3. Muistikortin lukija toimii loistavasti tiedonsiirtoon qd:n ja tietokoneen välillä.- torvi
mut voiko N-Gagessa surffata laajakaista yhteydellä?
uskoisin että se menee näin: N-Gage bluetooth-->tietokone-->ASDL tai N-Gage bluetooth-->bluetooth vastaanotin--ADSL modeemi
mutta en oo varma.
auttakaa te viisaammat - torvi
sitä piti kysyy että voiko niitä äänitettyjä ääniä laittaa soittariks?
ja yks mun tuttu sano että waw (tai vastaavia) tiedostoja voi käyttää soittarina, nii voiko niitä oikeesti? - Nimetön
torvi kirjoitti:
sitä piti kysyy että voiko niitä äänitettyjä ääniä laittaa soittariks?
ja yks mun tuttu sano että waw (tai vastaavia) tiedostoja voi käyttää soittarina, nii voiko niitä oikeesti?Äänitettyjä waveja voi laittaa soittarix mut eipä oo hääppösen laatusia.
- Nimetön
torvi kirjoitti:
mut voiko N-Gagessa surffata laajakaista yhteydellä?
uskoisin että se menee näin: N-Gage bluetooth-->tietokone-->ASDL tai N-Gage bluetooth-->bluetooth vastaanotin--ADSL modeemi
mutta en oo varma.
auttakaa te viisaammatEi kai nyt se sentään onnistu N-gagessa on oma n.50kbs:n yhteys ja voit kyl sen kanssa surffailla netissä jos hommaat vaik operan selaimen gageen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840