Päiväkodit on suurin osa kiinni. 20 paikalla olevaa lasta hoiti eilen 30 työntekijää . Hain lapsen eilen hoidosta. Työntekijä päiväkodissa kysyi, ethän tuo lasta hoitoon, vaikka tietää, että perheemme tarvitsee hoitoa. Kysyin, eikö heillä ole työntekijöitä? Oli kuulemma 30 työntekijää. Kysynkin, mitä ne 30 työntekijää tekee päiväkodissa , kun kuitenkaan he eivät osallistu lapseni hoitoon? Eikö 3 työntekijää riitä hoitamaan lapseni ryhmää ja eikö muut työntekijät voi mennä vaikka sairaalaan apulaiseksi tai vanhustenhoitoon? Eilen oli 1 työntekijä klo 14 lapsen kanssa lasta kun hain, muita 29 työntekijää ei näkynyt. Onko tämä oikein? Mikä on työmoraali näillä ihmisillä? Onko sitä? Laiskaa porukkaa, näyttää siltä.
Päiväkodit
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI - Anonyymi
Korona on raju..... Se vie työmoraalinkin mennessään.....Jos sitä edes on ollut. Julkisella sektorilla työmotivaatio ja moraali on huonoa useinkin.
- Anonyymi
Tavallaan hyvä, että totuus paljastuu resursseista. Resursseja on kyllä, mutta työnjohto on ala-arvoista ja resursseja ei käytetä työhön. Laiskotteluun kyllä. Julkinen sektori on päässyt tähän jamaan, kun sitä ei johdeta hyvin. Esimiehet ostavat työntekijöiden suosiota sillä, etteivät puutu ja tee muutoksia. Vanhustenhoidossa työntekijät on lujilla. Samoin sairaaloissa. Mutta ei Porvoon päiväkodeissa. Henkilöstöstä voi vähentää ja laittaa sen avuksi sinne, missä on oikea tarve.
- Anonyymi
Mutta toisaalta ymmärtäähän senkin, että opettajat ja hoitajat haluavat päästä helpolla. Jos päiväkodeissa ei vaadita työntekijöiltä asioita, se on työnantajan häpeä. Jos miellytetään sillä, että tarjotaan lounaita töihin tullessa, jotta saisi suosikkiaseman, se kertoo jo työntekijän motiivista. Kunhan nyt vähän alkuun panostan, hyvä on. Kuitenkin on samalla henkilöllä muissa työpisteissä Porvoossa sellaista historiaa takana, että esimiehet ja työntekijät ovat laittaneet kädet ristiin kiitokseksi, kun ovat päässeet eroon edellisestä henkilöstä.... Että silleen. Joku raja on silläkin, mitä voi pitää hyväksyttynä.
- Anonyymi
Mielenkiintoista on se, että päiväkodin tädit ja sedät on "etätöissä". Luuleeko johto, että he oikeasti tekevät etätöitä? Hohoi..... Työmoraali?????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017